„Rinkos pyragas jau susiformavęs, tačiau rinka nestovi vietoje, viskas keičiasi. Ir daugiau praranda tie, kurie jau turi to pyrago, nes naujas žaidėjas atsiriekia tam tikrą dalį nuo jų“, – sakė bendrovės „Fresh Market“ direktorius Saulius Urbonas.
Šiuo metu „Fresh Market“ tinklą Lietuvoje sudaro 7 maisto prekių parduotuvės. Praėjusią savaitę naujausia duris atvėrė Alytuje, artimiausiu metu naujų parduotuvių atidaryti numatyta Vilniuje, Kaune, Panevėžyje. Iki šių metų pabaigos planuojama tinką išplėsti iki 15-20 parduotuvių, o baigiantis kitiems metams tinklą turi sudaryti iki 40-50 parduotuvių.
Numatoma, pirmojo etapo investicijos į prekybos tinklo plėtrą sieks apie 10 mln. eurų (34,5 mln. litų). Tinklą valdo didmeninės prekybos bendrovė „Ipsun“.