Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Fresh Market“ tikslas – patekti į prekybos tinklų penketuką

Naujas „Fresh Market“ parduotuves šiemet rinkai pristatę verslininkai iki kitų metų pabaigos numatė išplėsti tinklą iki 40-50 parduotuvių ir patekti į didžiausių šalies prekybininkų penketuką, rašo „Verslo žinios“
Pirkėjai
Pirkėjai / 123RF iliustr.

„Rinkos pyragas jau susiformavęs, tačiau rinka nestovi vietoje, viskas keičiasi. Ir daugiau praranda tie, kurie jau turi to pyrago, nes naujas žaidėjas atsiriekia tam tikrą dalį nuo jų“, – sakė bendrovės „Fresh Market“ direktorius Saulius Urbonas.

Šiuo metu „Fresh Market“ tinklą Lietuvoje sudaro 7 maisto prekių parduotuvės. Praėjusią savaitę naujausia duris atvėrė Alytuje, artimiausiu metu naujų parduotuvių atidaryti numatyta Vilniuje, Kaune, Panevėžyje. Iki šių metų pabaigos planuojama tinką išplėsti iki 15-20 parduotuvių, o baigiantis kitiems metams tinklą turi sudaryti iki 40-50 parduotuvių.

Numatoma, pirmojo etapo investicijos į prekybos tinklo plėtrą sieks apie 10 mln. eurų (34,5 mln. litų). Tinklą valdo didmeninės prekybos bendrovė „Ipsun“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai