FT: „AliExpress“ atvėrė savo platformą pardavėjams iš keturių šalių

Kinijos interneto milžinė „Alibaba“ keičia prekybos platformos „AliExpress“ – savo sparčiausiai augančio padalinio – verslo modelį, tikėdamasi, kad ji ilgainiui galės tapti didžiausios pasaulyje interneto mažmenininkės „Amazon“ konkurente.
„Aliexpress“
„Aliexpress“ / „Scanpix“ nuotr.

Galimybę parduoti savo prekes pirkėjams iš daugiau kaip 150 šalių platforma „AliExpress“ iki šiol siūlė tik Kinijos mažmenininkams.

Tačiau dabar „Alibaba“ įgyvendina pokyčius, kurie mažmenininkams iš kitų šalių taip pat leido per „AliExpress“ platformą pradėti prekiauti savo prekėmis visame pasaulyje, interviu britų verslo dienraščiui „The Financial Times“ pareiškė „Alibaba“ didmeninių rinkų padalinio prezidentė Trudy Dai.

„AliExpress“ pirmą kartą atvėrė savo platformą užsienio pardavėjams ir smulkaus bei vidutinio verslo atstovams iš keturių valstybių – Italijos, Ispanijos, Turkijos ir Rusijos – leido joje registruotis ir per „AliExpress“ tinklą parduoti savo prekes kitų šalių pirkėjams.

„Nuo pat pirmos dienos, kai „Alibaba“ dar tik buvo sukurta, mes svajojome apie viso pasaulio aprėptį“, – pareiškė T.Dai, kuri, kaip ir bendrovės įkūrėjas Jackas Ma, priklausė pirmajai „Alibaba“ vadovų komandai – dar 1999 metais.

Pasak T.Dai, naujoji strategija buvo pradėta įgyvendinti tik šiais metais ir bendrovė planuoja „AliExpress“ platformą ateityje atverti pardavėjams iš dar daugiau šalių.

„Tai pirmieji mūsų ėjimo nuo vietos prie pasaulinio masto strategijos metai, – pareiškė ji. – Ši strategija yra glaudžiai susijusi su platesne „Alibaba“ verslo globalizacijos strategija.“

„AliExpress“ įplaukos 2018 finansiniais metais padidėjo 94 proc. – bene labiausiai iš visų „Alibaba“ padalinių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis