A.Ramosas karjerą reklamoje pradėjo 24-erių, o dabar 46-erių brazilas yra vienas labiausiai pripažintų žmonių reklamos pasaulyje. A.Ramosas gali didžiuotis beveik 200 apdovanojimų „Kanų liūtuose“, o žurnalas „Adweek“ jį įtraukė į įtakingiausių kūrybos industrijos žmonių šimtuką. Vis dėlto garsiausiai apie A.Ramosą kalba ne titulai, o kūrybiškumo ribas kaskart praplečiantys jo darbai.
„Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje šiemet triumfavo dvi nutrūktgalviškos, restoranų tinklui „Burger King“ sukurtos reklamos. Kai daugelis tokias nelaimes nori tik pamiršti, A.Ramosas kampanijai spaudoje pasiūlė panaudoti degančių „Burger King“ užkandinių nuotraukas. „Ant tikros ugnies kepame nuo 1954-ųjų“, – tiksliau ir neperteiksi kūrybinės žinutės.
A.Ramosui pasaulis ploja ir už kitą „Burger King“ reklamą „Google Home“, smarkiai suerzinusią „Google“, bet meistriškai pademonstravusią, kaip kūrybinėmis inovacijomis „užgrobti“ mediją.
Kad A.Ramosas nebijo drąsių, standartus laužiančių sprendimų, įrodė tam pačiam „Burger King“ 2014 metais sukurta socialinė kampanija „Proud Whopper“, San Francisko užkandinėse pasiūliusi LGBT vėliavos spalvų popieriuje suvyniotų mėsainių. Žinutę „Viduje mes visi vienodi“ nešanti kampanija laimėjo net 13 apdovanojimų „Kanų liūtuose“ ir tapo vienu ryškiausių simbolių už lygybę.
Kitas agentūros „DAVID“, kuriai vadovauja A.Ramosas, darbas taip pat tapo socialinių tinklų sensacija. Kol socialiniai tinklai riboja galimybę parodyti atvirą moters krūtinę, kaip atlikti krūtų patikrą pademonstravo vyras. Internetas lūžo juokais, medikai dėkojo už efektyvią krūties vėžio prevenciją, o A.Ramoso komanda rinkosi apdovanojimus.
A.Ramoso nuopelnas – ir iš garsiojo serialo „Mad men“ gyvenimui prikelta „Pass the Heinz“ kampanija. Prieš penkis dešimtmečius tai atrodė pernelyg vizionieriška. Bet pernelyg originalu, kad liktų tik seriale „Mad men“. Iš garsiojo serialo apie reklamos vilkus gyvenimui prikelta „Pass the Heinz“ kampanija tapo vienu labiausiai aptarinėjamų A.Ramoso ir agentūros „DAVID“ darbų.
Ar moters savęs suvokimas labai skiriasi nuo to, kaip jas mato kiti? Bendrovei „Dove“ sukurta kampanija „Real Beauty Sketches“ ne tik paskatino diskusiją apie natūralų moters grožį ir tapo kompanijos manifestu. Kampanijos vaizdo klipas tapo viena populiariausių visų laikų reklamų internete. Ši kampanija gimė A.Ramosui dar dirbant agentūroje „Ogilvy Brazil“.
Talentingasis brazilas, iš vaikystės išsaugojęs aistrą megzti, ragina ir kitus nebijoti drąsių, standartus laužiančių sprendimų. „Agentūroje reikia ne tik drąsių idėjų, bet ir rizikuojančių klientų, kurie į komunikaciją žiūri taip pat aistringai, kaip ir mes“, – sako A.Ramosas. Kaip gimsta drąsios idėjos ir kaip joms pasiryžti, A.Ramosas pasakos kūrybiškumo ir inovacijų konferencijoje „BOLD“, kuri spalio 24 d. vyks Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Pirmieji konferencijos bilietai – už geriausią kainą: bold.lt.
Konferenciją „BOLD“ organizuoja „Lion’s share“, oficialūs „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovai Lietuvoje.