„Kada specialisto negali aprūpinti tinkamu darbu, tai tokie sprendimai ateina savaime“, – BNS sakė „Gargždų geležinkelio“ direktorius Arūnas Grikšas.
Pasak jo, atleidimus lėmė sumažėję užsakymai geležinkelio paslaugoms Klaipėdos uoste.
„Darbų apimtys yra ženkliai sumažėjusios, viliamės, kad tai laikina. Manom, kad pavyks sustyguoti ir toliau vykdyti veiklą“, – sakė „Gargždų geležinkelio“ vadovas.
„Sodros“ duomenimis, balandžio pradžioje įmonėje dirbo 90, o gegužės pradžioje – 72 darbuotojai. „Gargždų geležinkelis“ kovo viduryje informavo Užimtumo tarnybą, jog planuoja atleisti 23 žmones.
Iki 11 mln. tonų „Belaruskalij“ trąšų iki vasario Klaipėdos uoste krovęs I. Udovickio kontroliuojamas Birių krovinių terminalas (BKT) kovą pranešė, jog iki birželio atleis beveik visus – 136 darbuotojus. Šiuo metu įmonėje dirba 67 žmonės.
„Belaruskalij“ tranzitas nuo sienos su Baltarusija iki Klaipėdos uosto vyko ilgiau nei dešimtmetį, jis nutrauktas vasario 1-ąją, Vyriausybei patvirtinus, jog iki 2023 metų pabaigos turėjusi galioti sutartis tarp „Lietuvos geležinkelių“ ir „Belaruskalij“ neatitinka šalies saugumo interesų.
Tai padaryta pernai gruodį įsigaliojus „Belaruskalij“ paskelbtoms JAV sankcijoms, šių metų kovo pradžioje jas paskelbė ir Europos Sąjunga.