„Stilisto darbas - tai gebėjimas pamatyti žmogų per kitą prizmę ir parodyti jį kitaip. Aš daug ką darau intuicijos dėka. Tiesa, žinių bagažą padėjo susikrauti puikūs mokytojai - mados analitikas Konstantinas Bogomolovas, Rygoje įkūręs įvaizdžio mokyklą, ir mados istorikas Aleksandras Vasiljevas. Jų patarimai ir įžvalgos įkvėpė ieškoti naujų kelių stiliaus pasaulyje, stulbinantys rezultatai įkvepia. Juk naujas žmogaus stilius gali pakeisti ne tik išvaizdą, bet ir gyvenimą”, - sako stilistė Olga Filatova-Kontrimienė.
„Lietuvoje vyrauja požiūris, kad stilistų paslaugos yra labai brangios, kad jomis gali naudotis tik aukštuomenė, o stilisto perkami drabužiai būtinai turi būti brangūs. Tai nėra tiesa. Svarbiausia ne piniginės dydis, o žinios, kaip tai padaryti. Neseniai vykusiame stiliaus pokyčių šou „Babilone I“ kai kurioms moterims stilius kardinaliai buvo pakeistas vos už 500 litų. Suteikdami galimybę savo klientams nemokamai pasinaudoti garsių stilistų paslaugomis siekiame paskatinti juos kurti, ieškoti individualumo ir jaustis puikiai“, - sako prekybos centro „Babilonas I“ vadovė Jūratė Gaspariūnienė.
Lietuvoje atliekami sociologiniai tyrimai parodė, kad 64 procentai Lietuvos gyventojų visiškai neskiria dėmesio savo stiliui ir keičia jį kartą per devynerius metus. Taip pat tik 33 procentai gyventojų seka mados tendencijas. „Du trečdaliai Vakarų Europos gyventojų didelį dėmesį skiria savo išvaizdai ir praktiškai kasmet keičia stilių, sekdami visas mados pasaulio naujienas. Kalbama apie šukuoseną ir aprangą. Tarp jų daugiausiai – jauni žmonės iki 30 metų. Vidutinio ir pagarbaus amžiaus lietuviai savo stiliaus praktiškai nekeičia arba daro tai labai retai – kartą per devynerius metu“, - sako Konstantino Bogomolovo įvaizdžio mokyklos atstovė Lietuvoje Alma Puodžiukaitienė. Pasak jos, problema tame, kad lietuviams trūksta žinių apie stilių ir madą.
„ Latvijoje jau daugelį metų veikia Konstantino Bogomolovo įvaizdžio mokykla, ruošianti profesionalius stilistus ir rengianti kursus bei seminarus. Jos dėka kaimyninėje šalyje atsirado samprata, ką reiškia imidžas, stilistai, ir net gimė nauja profesija – asmeninis apipirkėjas. Tai stilistas, kuris padeda klientui įsigyti ir suderinti drabužius, avalynę, aksesuarus.
Naujausios 2013 metų mados tendencijos - tai netikėtos linijos, suskaidančios, tačiau kartu ir pabrėžiančios figūrą, derančios su skirtingomis faktūromis, audinių raštai ir spalvos, primenančios beribį vandenyną. Taip pat šiemet madinga apnuoginti savo juosmenį. Šį sezoną taip pat siūloma neapsiriboti tik įprastoms džinsinėms kelnėms, bet ir skirti dėmesio lengvesniems marškiniams, švarkeliams, šortams, liemenėms. 2013 metai – tai tikras juostų renesansas. Vertikalios ir horizontalios, stambios ir smulkios, tiesios ir „paklystančios“, ištisos ir fragmentuotos – juostos šį sezoną išgyvena tikrą aukso amžių.