„Mes tikimės dirbti išvien su „Vytauto“ mineraliniais vandenimis. Vau, šis mineralinis stipresnis nei bet kas kitas. Koks žaidėjas NBA reklamuoja vandenį? Joks. Visi Amerikoje kažkodėl pernelyg išdidūs vandens kompanijoms. Yra energiniai gėrimai, kuriems daromos reklamos, bet niekas net nepagalvojo apie vandenį. Ir štai mes atvykstame iš už Atlanto su vandeniu. Lietuva turi geriausią vandenį pasaulyje! Nulis nitratų! Koks vanduo dar skaidresnis?“ – žarstė komplimentus realybės šou Lietuvoje kuriantis garsusis amerikietis.
Jo sūnūs žaidžia Prienų-Biršono komandoje „Vytautas“, kuris ir yra pagrindinis klubo rėmėjas.
Vadovai kol kas nekalbūs
„Amerikoje niekas nežino „Vytauto“ ženklo. Jis simbolizuoja istoriją, karalių. Tačiau niekas jo nežino, iki kol pamatys BBB ženklą. Jie jau žino, kas yra „Big Baller Brand“, – sako LaVaras Ballas.
Mineralinį vandenį „Vytautas“ tiekia bendrovė „Birštono mineraliniai vandenys“, kuri yra ir Prienų krepšinio komandos pagrindinė rėmėja.
Tačiau vandens tiekėjai kol kas neskuba girtis planais už Atlanto. Sako, kad tam laikas dar per ankstyvas.
„Birštono mineralinių vandenų“ prekių ženklo vadovė Julija Misiūnaitė sakė nieko negalinti šiuo klausimu pasakyti ir rekomendavo susisiekti su bendrovės valdybos pirmininku Norbertu Pranckumi.
Tačiau šis irgi buvo nekalbus. „Kol kas susilaikysiu nuo komentarų. Viskam savas laikas. Apie tai plačiau bus galima pakalbėti vėliau“, – tepasakė N.Pranckus.
Kol komandos rėmėjai dar galvoja apie tai, kaip čia pranešti pasauliui apie „Vytauto“ žygį į Ameriką, garsusis brolių krepšininkų tėvas gali pasakyti daugiau nei bet kuri viešųjų ryšių agentūra.
„Amerikoje mes turime sistemas, kurios padeda išvalyti vandenį. O čia jis visiškai natūralus. Vanduo yra geriausias dalykas. Ir jis teka. Ir jei investuosi į vandenį, spėkite – kas? Tekės ir pinigai. Kai jaučiatės leisgyvis, koks būna pirmas jūsų noras? Duokite man vandens!“ – kaip visada emocingai kalbėjo LaVaras Ballas.
Pardavinės su savo prekės ženklu
Amerikietis sako bandysiantis nutiesti šiam vandeniui tiltą į JAV, o ant butelių bus „Big Baller Brand“ užrašas. Norėdamas tai įrodyti, jis pasikelia nuo fotelio ir nueina atnešti butelio su jau minėtu prekiniu ženklu.
„Amerikoje niekas nežino „Vytauto“ ženklo. Jis simbolizuoja istoriją, karalių. Tačiau niekas jo nežino, iki kol pamatys BBB ženklą. Jie jau žino, kas yra „Big Baller Brand“. Žmonės galvos, kad gerdami jį jie taps „Big Balleriais“. Tai duos vandeniui žinomumo“, – įsitikinęs amerikietis.
Jis vis kartoja, kad „tai geriausias vanduo pasaulyje, bet niekas apie jį nežino pasauliniu mastu, nes visi buvo užsimerkę“.
„Tai bus labai stiprus ėjimas, nes atvešime į Ameriką geriausią vandenį. Kas nenorės geriausio vandens? Žmonės nori geriausio. Jame juk nulis nitratų! Amerikoje šis skaičius yra 0,03. Vandeniui tai yra didelis skirtumas“, – sako jis.
Nori sukurti dokumentinį filmą
Krepšinio komandos rėmėjai LaVarui jau spėjo aprodyti vietą, iš kur pumpuojamas mineralinis vanduo.
„Kaip gražų gestą Norbertas mūsų šeimai norėjo parodyti vandens gamyklą. Aš iš pradžių maniau – oi ne, ko aš ten nematęs – juk tai vanduo. Mano brolis paklausė: ar galėtume susitikti su savininku? Ir Norbertas man atsakė: aš ir esu savininkas. Mes ten būsime, pasakiau!“ – pasakojo realybės šou apie savo šeimą kuriantis LaVaras Ballas.
Tačiau vien tik tuo jis nenori apsiriboti. Amerikiečio planuose – ir dokumentinis filmas.
„Kažkas turi papasakoti istoriją. Reikia padaryti dokumentinį filmą. Jis pasakotų apie tai, kaip tas vanduo pateko į Ameriką. Reikia panaudoti viso lietuviško krepšinio motyvus. O vėliau, pabaigoje, parodyti „Big Baller Brand“ ženklą. Štai taip jis atvyko. Nereikia, kad tame filme pasakotų apie „Big Baller Brand“. Istorija gali būti apie tai, kaip ateina vanduo. Apie visą Lietuvos istoriją, karą. O tada parodyti tai, kur esame dabar“, – vardija būsimą filmo scenarijų pašnekovas.