Geležinkelio elektrifikavimą už 1,4 mln. eurų prižiūrės „Problematika“

Vienai rangovių nepavykus laikinai sustabdyti „Lietuvos geležinkelių“ skelbto Vilniaus geležinkelio mazgo ir Kaišiadorių–Klaipėdos ruožo elektrifikavimo priežiūros konkurso, „Lietuvos geležinkeliai“ pasirašė sutartį su konkurso laimėtoja įmone „Problematika“.
Lietuvos geležinkeliai
Lietuvos geležinkeliai / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Lietuvos geležinkeliai“ BNS informavo, jog sutartis pasirašyta sausio 6 dieną, jos vertė – 1,44 mln. eurų (be PVM).

Vilniaus apygardos teismas sausio 4 dieną atmetė įmonės „Statybų techninė priežiūra“ prašymą dėl laikinųjų apsaugos priemonių.

„Ieškovė neįrodė, jog nepritaikius laikinųjų apsaugos priemonių pasunkės ar taps neįmanomu ieškovei galimai palankaus teismo sprendimo įvykdymas“, – BNS informavo teismas.

Ieškovė neįrodė, jog nepritaikius laikinųjų apsaugos priemonių pasunkės ar taps neįmanomu ieškovei galimai palankaus teismo sprendimo įvykdymas.

„Statybų techninė priežiūra“ siekė sustabdyti pirkimo procedūras ir įpareigoti „Lietuvos geležinkelius“ nepasirašyti sutarties su „Problematika“.

Šį sprendimą dar galima skųsti per 7 dienas Lietuvos apeliaciniam teismui.

„Lietuvos geležinkeliai“ elektrifikavimo rangos darbų techninės priežiūros ir inžinieriaus paslaugų konkursą paskelbė 2020 metų gegužę.

Konkurso laimėtoja peržiūrės projektavimo dokumentus, informuos užsakovą apie rangovo pasirengimą pradėti darbus, apžiūrės darbų vietą ir patikrins, ar ji atitinka projekto dokumentus, kontroliuos, kad visi darbai ir bandymai būtų tinkamai atlikti ir užbaigti laiku.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lietuvos geležinkeliai
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Lietuvos geležinkeliai

„Lietuvos geležinkeliai“ 2019 metų gruodį pasirašė 363 mln. eurų vertės sutartį su elektrifikavimo konkursą laimėjusia Ispanijos infrastruktūros statybos grupės „Elecnor“ ir inžinerijos įmonės „Instalaciones Inabensa“ konsorciumu „Inabelec“. Jis darbus turi baigti iki 2023 metų pabaigos.

Europos Komisija visam elektrifikavimo projektui yra skyrusi 200 mln. eurų paramos.

Ruožas nuo Vilniaus iki Kaišiadorių jau elektrifikuotas. Elektrifikavus ruožą nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos bei Vilniaus mazgą, tokių kelių ilgis sieks 731 km.

Lietuvoje dabar elektrifikuota tik 9 proc. visų geležinkelių, tuo metu ES vidurkis siekia 52,7 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis