Iš karto K.Sakalauskas gėlėmis neplanavo prekiauti internetu, o ketino atidaryti gėlių saloną. Buvo jam sugalvojęs ir pavadinimą – „Žydi gėlės“.
„Tačiau teko viską keisti ir galvoti, ką daryti. Sūnus nutarė, kad karantino laiku reikia nepasiduoti.
Viena vertus, visi planai ir investicijos sugriuvo, o antra vertus – atsivėrė naujos galimybės, internetas. Karantino metu nebuvo kur nusipirkti gėlių. Problemų turėjo ir augintojai, kurie visas gėlės išmesdavo. Jų nebuvo kur dėti.
Todėl kilo nauja idėja – gėles siūlyti internetu, radus tam tikrus pardavimo kanalus. Reikėjo rasti ir tiekėjus. Kol kas tai yra pusiau socialinė akcija, ir nežinia, kiek ji bus pelninga ateityje“, – pasakojo M.Sakalauskas.
Pasak verslininko, karantino metu gimė mintis pakalbinti didmiesčiuose vis labiau populiarėjančių WOLT ir Bolt Food programėlių atstovus. Tad dabar gėles užsisakyti galima labai paprastai: išsirinkti jas, į programėlių paieškos lauką įvedus frazę „žydi gėlės“. Gėlės yra pristatomos per 30-60 minučių, kaip sako M.Sakalauskas, „dar šiltos“. Be minėtų programėlių, buvo sukurta svetainė tuo pačiu pavadinimu, sukurtos paskyros socialiniuose tinkluose.
Veiklą pradėję per Velykas patys verslininkai sako nesitikėję, kad sulauks virš pusės šimto užsakymų.
Karantinas padarė žmones nuoširdesnius, o verslo atstovus -susiburiančius ir labiau palaikančius vieni kitus.
„O šią savaitę kviečiame užsakyti gėlių mamoms. Ne tik savoms – užsakius gėlių, kelis žiedus papildomai ir padovanosime. Gal greta jūsų gyvena vienišas žmogus? Vieniša močiutė? Padovanoję gėlių praskaidrinsite jų dieną. Juk gėlė visų pirma emocinė prekė ir skirta nebūtinai vienai ar kitai progai.
Karantinas padarė žmones nuoširdesnius, o verslo atstovus -susiburiančius ir labiau palaikančius vieni kitus. Krizė visų galimybes sulygina. Gali neveikti nieko, o gali ieškoti iššūkių.
Kalbant apie Mamos dieną, išankstinius užsakymus WOLT programėlėje patariame formuoti šios savaitės pradžioje – taip mes žinosime, kiek gėlių sekmadienį mums reikės turėti, kiek reikės jų užsakyti pas augintojus ir tiekėjus. Kol kas užsakyti gėles galima į Kauną ir Vilnių“, – sakė M.Sakalauskas.
Kalbėdamas apie idėją gėlių užsakymus „perkelti“ į internetą M.Sakalauskas sako, kad viskas nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti.
„Reikėjo ne tik atrasti pardavimo kanalus, tačiau gėlėms padaryti fotosesijas, rasti tiesioginius tiekėjus, sūnus sukūrė interneto svetainę, ėmėsi komunikacijos socialiniuose tinkluose“, – kalbėjo M.Sakalauskas.
Kalbėdamas apie ateitį verslininkas teigė, kad pokarantininis laikas gėlininkams nebus lengvas, todėl šeima ir toliau svarsto galimybę prekiauti tik tokiu būdu – internetu.
„Sutrumpinome tiekimo grandinę, o tai reiškia, kad gėlės neužsibūna salone ir greičiau pasiekia galutinį vartotoją. Tokios gėlės ilgiau žydi. Ateityje net svarstome joms suteikti penkių dienų žydėjimo garantiją. Sunkiausia, žinoma, yra įgyti pasitikėjimą ir jo neprarasti“, – kalbėjo M.Sakalauskas.