„General Motors“ ir „Honda“ susijungs į aljansą Šiaurės Amerikoje

JAV automobilių gamintoja „General Motors“ ir Japonų automobilių gamintoja „Honda Motor“ ketvirtadienį paskelbė, kad Šiaurės Amerikoje steigia strateginį aljansą, skirtą pasidalyti transporto priemonių platformų ir automobilių kūrimo sąnaudas.
„Honda Jazz Crosstar“
„Honda“ / Gamintojo nuotr.

Aljansas remsis esamomis elektromobilių ir kuro elementų sistemų kūrimo partnerystėmis.

Šiuo metu automobilių gamintojai patiria didelį spaudimą plėtoti autonominio vairavimo ir kitas inovatyvias technologijas, nors dėl koronaviruso pandemijos sukelto ekonomikos nuosmukio transporto priemonių paklausa išlieka neaiški.

Bendrame įmonių pranešime spaudai sakoma, kad aljansas leis sutaupyti dėl bendrų transporto priemonių platformų, bendrų pirkimų bei bendrų išlaidų moksliniams tyrimams ir plėtrai.

„General Motors“ varžovė Jungtinėse Valstijose „Ford“ jau suvienijo pastangas su Vokietijos milžine „Volkswagen“, kad kartu kurtų elektrines ir savaeiges transporto priemones, o netrukus gali susijungti ir „Fiat Chrysler“ bei „Peugeot“, kurios taip pat siekia sumažinti išlaidas.

„The Morningstar“ analitikas Davidas Whistonas teigė, kad paskelbta nedaug informacijos apie numatomas sutaupyti lėšas, tačiau „aljansas gali būti naudingas“, jei „Honda“ pasistūmės į priekį kai kuriuose sunkvežimių segmentuose, kur ji atsilieka, o „General Motors“ pasinaudos „Honda“ patirtimi kuriant mažesnius automobilius.

„Vertiname susitarimą kaip mažos rizikos ir potencialiai didelio atlygio abiem įmonėms galimybę, o ankstesnė jų istorija mažina įtampos ir prasto bendradarbiavimo riziką“, – pažymėjo D.Whistonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis