Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Geronomika. Didcentrį „Prisma“ valdančios grupės pelnas 2009 m. augo iki 270 mln. eurų

Vilniuje įsikūrusį didcentrį „Prisma“ valdančios Suomijos įmonių grupės „S Group“ maisto prekių pardavimai praėjusiais metais augo 5,3 proc. ir siekė 6,452 mlrd. eurų. Vien Baltijos šalyse ir Rusijoje šie pardavimai didėjo 10,7 proc. iki 158,1 mln. Eurų, teigiama „Prisma LT“ pranešime spaudai.
„Prisma“ vežimėliai
„Prisma“ vežimėliai / „Prisma“ nuotr.

Grupės 2009 metų pelnas prieš apmokestinimą siekė 270 mln. eurų, kai tuo tarpu 2008 metais jis sudarė 249 mln. eurų.

„Nepaisant recesijos mūsų praėjusių metų rezultatai nenusileido ankstesniems metams. Šis faktas liudija, kad mums pavyko išsaugoti vartotojų pasitikėjimą, o augantys maisto prekių pardavimai sustiprino mūsų pozicijas šioje rinkoje“, – sakė „S Group“ administruojančios kompanijos SOK vadovo pavaduotojas Antti Sippola.

2009–aisiais „S Group“ investicijos sudarė 642 mln. eurų. Grupė atidarė 32 naujas prekybos vietas, iš kurių – du „Prisma“ didcentrius Sankt Peterburge, vieną – Rygoje ir vieną – Vilniuje. Bendras grupei priklausančių prekybos vietų skaičius praėjusių metų pabaigoje siekė 1598, iš kurių 1581 buvo Suomijoje, dešimt – Baltijos šalyse ir septynios Rusijoje. Tarp šiais metais „S Group“ planuojamų atidaryti prekybos vietų – ir 3 nauji „Prisma“ didcentriai Baltijos šalyse: du Estijoje, Tartu ir Narva miestuose, bei Lietuvoje, Kaune.

Be „Prisma“ prekybos tinklo Suomijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Rusijoje, „S Group“ taip pat valdo „S-Market“, „Sale“, „Alepa“ ir „Kodin Terra“ prekybos tinklus bei kitas mažmeninės prekybos įmones.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos