Anot įmonės vadovų, derybos su Japonijos verslininkais truko kiek daugiau nei metus, nes jiems ypatingai rūpėjo įmonės patikimumas bei aukščiausios gaminių kokybės užtikrinimas.
Įmonės vadovo Liutauro Daubaros teigimu, bendrovei pradėjus veiklą vykdyti antroje gamykloje, atsirado naujos gamybinės galimybės, leidžiančios užtikrinti daug didesnius gamybinius pajėgumus bei sėkmingą medinių langų inovacijų plėtrą.
„Veiklą pradėją ir naujoje gamykloje, galime užtikrinti daug didesnius gamybinius pajėgumus ir tenkinti augančią netradicinių medinių langų eksporto paklausą. Tad naujų rinkų paieška išlieka vienu pagrindiniu įmonės vadovybės tikslų, nes šiandien tampame itin konkurentabilūs ne tik Rytų Europoje, bet ir kitose šalyse. Mums yra įdomios visos rinkos, tame tarpe ir Rytai, kurie tikrai dar neatrasti daugeliui šalies verslininkų“, – išplatintame pranešime cituojamas L.Daubara.
Anot jo, su Japonijos verslininkais derybos buvo pradėtos dar praeitais metais, o pirmasis eksportas turėtų atverti naujas eksporto galimybes į šią šalį.
„Japonija itin aukštai įvertino mūsų produkcijos kokybę, gamybines technologijas. Tai labai įdomi šalis, su savita kultūra, bendradarbiavimo matymu. Noriu tikėti, kad pirminis užsakymas atvers vartus į šios šalies rinkas“, – sako bendrovės vadovas.
Be pradėto eskporto į naujas šalis, bendrovė šiemet, lyginant su pernai, padidino eksporto apimtis į Rusiją – 3, Kazakstaną – 2, Ukraina – 6, Airiją – 8,2 procento.