„Šiuo sandoriu mažiname konkurenciją, plečiame savo rinkos dalį, gauname naujų klientų. Kadangi įsigijimas vyksta be bankų pagalbos, tokiu būdu optimizuojame sąnaudas, didiname pardavimus“, – sakė bendrovės „Katos studija“ direktorius Mindaugas Žemaitis.
Nors pirmąjį 2009 m. pusmetį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, įmonės pardavimai lauko reklamos stendų rinkoje dėl ekonominės krizės sumažėjo perpus, plėtros nuspręsta neatsisakyti.
„Pasinaudoję rinkos traukimosi privalumais – stendus iš bendrovės „Rodiklis“ įsigijome gerokai pigiau, nei būtume sumokėję prieš metus, kada pradėjome derybas. Tikime, kad tai gerokai sustiprins mūsų pozicijas reklamos rinkoje“, – sakė M. Žemaitis.
Po šio susitarimo „Katos grupė“ valdys apie 20 proc. lauko reklamos stendų Kaune. Sandorio suma neskelbiama. Bendrovės atstovai tikisi, kad ši investicija atsipirks per 1,5 metų.
Reklamos paslaugas teikiančią „Katos grupę“ sudaro trys įmonės – „Katos studija“, „Katos inovacija“ ir „Katos cechas“.