Sumažėjus vidaus paklausai, bendrovė daugiau produkcijos eksportuoja, rašo „Verslo žinios“.
Pasak „Vilniaus pergalės“ generalinio direktoriaus Liongino Šepečio, per metus konditerijos gaminių paklausa Lietuvoje sumažėjo apie 10 procentų.
Tačiau bendrovė gamybos masto ne tik nemažino, bet dar ir šiek tiek padidino, o metų pabaigoje planuoja skaičiuoti ir didesnę apyvartą. L.Šepetys tikino, kad pardavimai auga tik dėl aktyvesnio eksporto.
Į užsienio rinkas „Vilniaus pergalė“ eksportuoja apie ketvirtadalį visos pagamintos produkcijos, daugiausia – į kaimynines Baltijos šalis, Vidurio Europą.
Pozityvių ženklų užsienyje ieško ir saldainių gamintojos „Rūta“ direktorius Algirdas Gluodas. Pasak jo, bendrovės pardavimai per metus krito apie 17 procentų, tačiau metų pabaigoje tikimasi atkurti praėjusių metų rezultatus.
„Atėjo ruduo, saldainių turėtų būti perkama daugiau, manau, kad ir eksportą sugebėsime padidinti. Jau turime apčiuopiamų rezultatų, atradome naujų rinkų Europoje ir ne tik“, – sakė A.Gluodas.