Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Geronomika: Vilniuje atidaromas pirmasis Lietuvoje didcentris „Prisma“

Ketvirtadienį Vilniuje atidaromas pirmasis Lietuvoje didcentris „Prisma“.
„Prisma“ vežimėliai
„Prisma“ vežimėliai / „Prisma“ nuotr.

Pranešime spaudai teigiama, kad didžiausia Suomijos mažmeninės prekybos kompanija SOK į naujame prekybos ir pramogų centre „Ozas“ įsikūrusią „Prismą“ iš viso investavo daugiau nei 10 mln. litų ir į rinką žengia vartotojams siūlydama visada žemas kainas, platų prekių asortimentą ir lengvą apsipirkimą.

„Atidarydami pirmąją „Prismą“ Vilniuje, plečiame šių didcentrių tinklą, kuris šiuo metu apima jau penkias šalis. Nors nuo pradinių planų plėstis Lietuvoje iki šiandienos ekonominė situacija žymiai pasikeitė, įtakodama ir vartotojų galimybes bei elgesį, jaučiamės tvirtai, nes „Prismoje“ pirkėjas ras tai, kas šiuo metu aktualiausia – būtiniausias prekes visada žemomis kainomis“, – sako UAB „Prisma LT“ generalinė direktorė Anu Huuska.

Be plataus prekių asortimento ir žemų kainų didcentris iš kitų išsiskirs galimybe patogiai apsipirkti, kuris aktualus svarbiausiai „Prisma“ tikslinei grupei – šeimoms.

Pasak jos, naujame didcentryje kasdienio vartojimo prekės užims 40 proc. viso 7500 kv. metrų prekybos ploto. Didžioji dalis šių produktų tiekiama Lietuvos įmonių, tad pirkėjas galės rinktis iš jau gerai žinomų ir pamėgtų produktų.

Vadovaudamiesi daugiau nei 100 metų SOK korporacijos mažmeninės prekybos Suomijoje patirtimi bei sėkminga verslo plėtra Rusijoje ir Baltijos šalyse, „Prisma“ tinklo vadovai atidžiai įvertino vietos vartojimo ir pirkimo įpročius bei jų ypatumus. Pavyzdžiui, lietuviai, žymiai daugiau nei suomiai, vartoja majonezo bei mėgsta juo pagardintas salotas, todėl šių produktų pasirinkimas sostinės „Prismoje“ bus žymiai didesnis nei Suomijoje. Taip pat daugiau dėmesio ir vietos naujajame didcentryje skiriama šviežiai produkcijai, tuo tarpu suomiai vartoja žymiai daugiau pusgaminių ir šaldytų produktų. Šioje prekių grupėje Vilniaus gyventojams ir svečiams bus siūloma naujovių, pavyzdžiui, šaldytų bulvių su įvairiais priedais – grietinėle, česnakais, svogūnais, kurios, tikimasi, patiks šalies pirkėjams dėl ypač paprasto ir greito jų paruošimo ir pritaikymo kasdienėje mityboje. 

Prekybos centras „Prisma“ Lietuvoje taip pat pristatys naujų prekių ženklų, tarp kurių – ir nuosavi šio tinklo prekės ženklai, tokie kaip maisto, švaros ir higienos bei buities prekės „Rainbow“ ir „X-tra“. Jų asortimentas didcentryje sieks 700 skirtingų prekių, tarp kurių ir tokios naujovės kaip tekšių uogienė, tradiciniai suomiški Karelijos pyragėliai, taip pat ekologiški produktai. Prekybos centre bus prekiaujama ir nuosavų „Meidän Koti” ir „Home Line” prekės ženklų namų tekstilės ir apyvokos produktais.

Be plataus prekių asortimento ir žemų kainų didcentris iš kitų išsiskirs galimybe patogiai apsipirkti, kuris aktualus svarbiausiai „Prisma“ tikslinei grupei – šeimoms. Centras įsikūręs patogioje miesto vietoje, kurią galima lengvai pasiekti tiek visuomeniniu transportu, tiek nuosavu automobiliu. Jų savininkai galės naudotis talpia stovėjimo aikštele, o apsilankę prekybos centre – lengvai judėti tarp lentynų tiek su pirkinių, tiek su vaikiškais vežimėliais.

Iš viso kompanija SOK Lietuvoje planuoja atidaryti 6-7 „Prisma“ didcentrius. Antrąjį ketinama įrengti Kaune, Pramonės prospekte, trečiąjį – Vilniuje, laisvalaikio ir prekybos centre „Olinda“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos