Per dešimtmetį „Beko“ tapo vienu greičiausiai augančiu prekės ženklų ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje. Tiek stacionari, tiek įmontuojama buitinė technika yra labiausiai pirkėjų vertinami už funkcionalumą ir kokybę, teigiama išplatintame pranešime.
„Beko“ pirmuosius žingsnius Lietuvoje žengė 1999 m. ir sėkmingai įsitvirtino buities prietaisų rinkoje. Per šiuos dešimt metų mūsų šalyje buvo parduota daugiau nei 500 tūkst. buitinių prietaisų. Šiandien „Beko“ užima apie 25 proc. Lietuvos buitinės technikos rinkos.
„Lietuvių pasitikėjimą šia technika parodo statistika – kas penktas mūsų šalies pilietis namuose turi bent vieną „Beko“ prietaisą, arba kitaip tariant kas 5 min. Lietuvoje nuperkamas vienas šio prekės ženklo prietaisas, – sako Akvilė Parnarauskienė, „AG Trade“ produktų grupės vadovė. – Džiugu, kad šio prekės ženklo prietaisų gedimų procentas, remiantis Lietuvos techninės priežiūros centrų duomenimis – vienas žemiausių – 0,85%.
Lietuvoje populiariausi yra stacionarūs „Beko“ prietaisai – šaldytuvai, viryklės, skalbyklės, indaplovės. Asortimentas per 10 metų išsiplėtė nuo 15 iki 200 modelių – dabar galima įsigyti ne tik skalbyklių, šaldytuvų ar siurblių, bet ir viryklių, indaplovių, džiovyklių, šaldiklių, mikrobangių krosnelių bei įmontuojamosios technikos.