Pranešime spaudai teigiama, kad rugpjūčio mėnesį baigtas techninio personalo ruošimas. Teorinę mokymų dalį dvi „FL Technics“ specialistų grupės išklausė Vilniuje, „FL Technics“ mokymo bazėje, o praktinis mokymų ciklas buvo organizuotas Vokietijoje, bendrovės „Lufthansa Technik" lėktuvų techninės priežiūros bazėje Brėmene.
„Siekdami aptarnauti labiausiai paplitusius orlaivių tipus, investuojame į savo techninės bazės atnaujinimą, specialistų žinias ir jų kvalifikaciją. Personalui, aptarnausiančiam „Boeing 737 NG“, parengti skirta apie 0,5 mln. Lt, dar maždaug 2 mln. Lt bus investuota į įrangą“, – sako „FL Technics“ generalinis direktorius Jonas Butautis.
Poreikį praplėsti techninės priežiūros pasiūlą Lietuvos įmonėje lėmė Europos regione besiformuojantis lėktuvų parkas.
Pasak jo, poreikį praplėsti techninės priežiūros pasiūlą Lietuvos įmonėje lėmė Europos regione besiformuojantis lėktuvų parkas. Apie dešimt „FL Technics“ klientų Rusijoje, Ukrainoje, Norvegijoje, Italijoje ir kitose šalyse naudoja „Boeing 737NG“ tipo orlaivius, kurie laipsniškai keičia „Boeing 737 -300/400/500“ („Classic“) tipą. J. Butautis prognozuoja, kad per artimiausius 5 metus šių orlaivių tipo skaičius vien NVS šalyse išaugs iki 50, o ES rinkoje jų skaičius viršys 1000.
„FL Technics“ vadovo teigimu, bendrovė sieks aptarnauti ne tik "Boeing NG" tipo orlaivius, bet ir iki 2010 metų pabaigos turėti sertifikatus, leidžiančius remontuoti “Airbus 320”, “ATR 42-300/500”, “ATR 72-300/500” tipo orlaivius. Tai Lietuvos įmonei leis aptarnauti visas skrydžių bendroves, kurios savo bazes turi maždaug 1000 km spinduliu aplink Lietuvą ir skraido labiausiai paplitusiais vidutinių atstumų ir regioniniais lėktuvais.
Šiuo metu „FL Technics“ aptarnauja „Boeing 737 – 300/400/500“, „Boeing 757-200“, „SAAB 2000“ ir „SAAB 340“ tipo orlaivius.