Po planinio remonto LISCO OPTIMA pakeis iki šiol į Karlshamną plaukiojusį 1989 m. statybos keltą KAUNAS. LISCO OPTIMA gali pervežti 2 tūkst. 300 linijinių metrų krovinio ir 328 keleivius – tai yra 800 linijinių metrų ir 65 keleiviais daugiau nei KAUNAS. Planuojama, kad pirmasis reisas į Karlshamną įvyks pirmadienį, gegužės 25 dieną. LISCO OPTIMA linijoje plaukios kartu su kitu AB „DFDS Lisco“ keltu LISCO PATRIA. Abu laivai užtikrins šešių kartų per savaitę išvykimą iš kiekvieno uosto, teigiama išplatintame pranešime.
„Klaipėda – Karlshamnas yra viena iš efektyviausiai dirbančių DFDS linijų Baltijos jūroje. Nepaisant sunkios ekonominės padėties ir bemaž 30 procentų sumažėjusio krovinių srauto, mes matome prasmę stiprinti šios linijos pajėgumus ir tokiu būdu tinkamai pasiruošti ekonomikos atsigavimui ateityje“, – sako DFDS A/S Baltijos regiono koordinatorius Anders Refsgaard.
Tikimasi, jog LISCO OPTIMA įdarbinimas Švedijos linijoje užtikrins geresnį krovinių ir keleivių aptarnavimą ir paskatins rinką aktyviau naudotis keltų paslaugomis.
„Galimybė įdarbinti LISCO OPTIMA tarp Lietuvos ir Švedijos atsirado „DFDS Lisco“ įsigijus didžiausią Lietuvoje keltą LISCO MAXIMA. Vasarą Švedijos linija populiari tarp keliautojų, todėl tikimės, jog LISCO OPTIMA išspręs kai kada kylančią vietų stygiaus problemą“, - pažymėjo AB „DFDS Lisco“ generalinis direktorius Hans-Henrik Pedersen.
Nuo 2006 m. gegužės mėn. LISCO OPTIMA aptarnavo keltų liniją tarp Klaipėdos ir Vokietijos Kylio uosto.