Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Glassbel“ planuoja plėtrą Klaipėdos LEZ

Architektūrinio stiklo gamintoja UAB „Glassbel Baltic“ Klaipėdos LEZ teritorijoje išplėtė savo sklypą ir jame planuoja plėtrą dviem etapais. Per artimiausius kelis metus bendrovė išplės savo esamą stiklo rūšiavimo ir kitą gamybinę infrastruktūrą, o antrojo etapo metu „Glassbel“ ketina investuoti į naujus pajėgumus bei produktus. Tiesa, pastarosios investicijos kryptį padiktuos vis dar analizuojamos naujos tendencijos pastatų ir biurų rinkose.
„Glassbel“ gamykla Klaipėdos LEZ teritorijoje
„Glassbel“ gamykla Klaipėdos LEZ teritorijoje / Bendrovės nuotr.

Pasak „Glassbel“ komercijos vadovo Valdo Virbalo, šiuo metu bendrovė vis dar veikia pandemijos nulemtų iššūkių kontekste – rinką riboja žaliavų, energijos ir transporto paslaugų kainos, taip pat nuo grafikų atsiliekantys klientų projektai. Vis dėlto įmonė žvelgia į dar tolesnę ateitį ir joje mato plėtros galimybes.

„Matydami Klaipėdos LEZ augimą, priėmėme sprendimą įsigyti kaimyninį sklypą ateities plėtrai, kad augdami galėtume dirbti vienose patalpose. Planuojame plėtrą etapais: per artimiausius metus vykdysime esamo pastato plėtrą be ypatingų technologinių investicijų – norime turėti vietos stiklo rūšiavimui, kas pagerins planavimą ir padidins efektyvumą. Kalbant apie antrą etapą, šiuo metu įdėmiai stebime architektūros ir NT rinkos tendencijas. Rinkos šiuo metu dar nėra apsisprendusios, kokie bus ateities biurų ir gyvenamieji pastatai. Panašu, kad rinka sutaria, kad žmonės grįš į biurus, tačiau jie tikrai keisis, reikės atsižvelgti į tokius aspektus kaip nauji ventiliavimo, atstumų, maitinimo, judėjimo poreikiai. Šiandien visame pasaulyje šiuo klausimu vyksta daug diskusijų, į kurių rezultatus ketiname atsižvelgti ir atitinkamai plėstis“, – dėsto V. Virbalas.

Investicijų į plėtrą bendrovė šiuo metu nenurodo. 2020 m. „Glassbel“ apyvarta siekė 15 mln. EUR – apie 20% mažiau nei 2019-aisiais, daugiausia dėl pandemijos efekto. Šių metų pirmą pusę fasadinio stiklo gamintoja jau fiksuoja nuosaikų rezultatų atsigavimą, tačiau kartu matoma tendencija, kad brangstančias žaliavas kompensuoti siekiantys užsakovai ieško paprastesnių ir atitinkamai pigesnių produktų ir sprendimų, nors dažnai tai nėra pateisinama konkretaus projekto kontekste.

Nepaisant to, V. Virbalo teigimu, NT rinkoje akivaizdi ir tvarumo tendencija, į kurią „Glassbel“ atsižvelgia.

„Vis daugiau investuotojų planuoja statyti tik tvarius ir energetiškai efektyvius pastatus. Ir energetinis efektyvumas šiandien skaičiuojamas ne tik pastate, bet ir viso medžiagų gamybos bei logistikos ciklo metu. JAV ryški ir dar kita tendencija – paukščių apsauga. Todėl ieškome ir kuriame sprendimus, skirtus sumažinti paukščių smūgių į stiklą tikimybę. Galiausiai, laminuotas stiklas vis labiau pageidaujamas kaip apkrovas atlaikantis konstrukcinis elementas greta jo apsauginių savybių“, – komentuoja „Glassbel“ komercijos vadovas.

Bendrovės nuotr./Vienas iš bendrovės „Glassbel“ įgyvendintų projektų užsienyje
Bendrovės nuotr./Vienas iš bendrovės „Glassbel“ įgyvendintų projektų užsienyje

Bendrovės plėtros planus sveikina Klaipėdos LEZ vadovas Eimantas Kiudulas, atkreipiantis dėmesį į įspūdingus „Glassbel“ jau įgyvendintus projektus Vakarų rinkose ir bendrovės pastangas naujausių technologijų bei tvarumo srityse.

„Glassbel“ yra dar vienas įrodymas, kaip Klaipėdoje galima gaminti ir kurti konkurencingą pasaulinio lygio produkciją. Šiandien NT ir biurų rinkos dar turi neatsakytų klausimų, tačiau „Glassbel“ jau anksčiau yra pasirinkusi technologinį bei tvarumo kelią, kuriam paklausa turėtų tik didėti“, – sako E. Kiudulas.

„Glassbel“ daugiausia eksportuoja į Airijos, Didžiosios Britanijos, Baltijos ir Skandinavijos rinkas, šiemet planuojama stiprinti pozicijas Vakarų Europoje ir JAV. Kompanijoje šiuo metu dirba daugiau kaip 150 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?