„Global BOD Group“ pardavė kompaktinių diskų bendrovę ir pradeda vystyti naują kryptį

Aukštųjų technologijų grupė „Global BOD Group“ (GBG) užbaigė kompaktinių diskų bendrovės „Baltic Optical Disc/TG“ pardavimo sandorį. Įmonę įsigijo spaustuvė „Tyliaus grafika“. Sandorio suma neskelbiama.
„Blu-ray Disk“ gamyba
„Blu-ray Disk“ gamyba / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 2 Verslas Sandoris

„Mūsų įmonė spaudos srityje dirba jau virš 20 metų. Kompaktinių diskų gamybos perėmimui rengėmės pusę metų. Per 6 mėn. pereinamąjį laikotarpį buvo sėkminga perkleta visa gamyba, sujungta su spaustuve. Dabar turime visa integralią vertikalę nuo disko gamybos iki pakuotės. Tikimės, kad tai padės ne tik patenkinti visus klientų poreikius, bet ir išplėsti jų ratą,” – sako „Tyliaus grafika“ vadovas Artūras Verbickas.

Kalbėdamas apie sprendimą parduoti kompaktinių diskų bendrovę, GBG valdybos pirmininkas Vidmantas Janulevičius pabrėžė, kad, matydami dideles saulės modulių ir progresinių lęšių plėtros perspektyvas, turime galvoti apie plėtrą.

„Apsisprendėme siaurinti pačių gamybų kiekį ir gilinti vertikalią. „BOD Group“ baigė įgyvendinti vertikalią saulės energetikos verslo integraciją, apimančią modulių tyrimus ir gamybą, įvairių tipų elektrinių vystymą, statybas, taip pat energijos gamybos ir saugojimo sprendimus. Dabar žengiame dar toliau ir pradedame visų tipų kaupiklių tyrimus ir inovacijų kūrimą, didžiausią dėmesį telkiant infrastruktūrinėms kaupykloms ir buitinėms elektros kaupimo sistemoms. Paprastai tariant, mūsų planuose ličio-jonų ir ličio-titano oksido baterijų gamyba ir stambios balansavimo sistemos, kurios kaups elektrą saulės ir vėjo energijos parkuose,” – sako V.Janulevičius.

Jau yra įsteigta bendrovė „SoliTek Energy“, kuri kurs autonomines elektros kaupimo sistemas. 2021 m. pradžioje „BOD Group“ pradėjo naujo inovacijų centro “BOD Science Center” statybas, kuriame bus sutelktas visas „BOD Group“ inovacijų ir tyrimų potencialas ir vykdomi kaupiamųjų baterijų, saulės elementų ir prototipų modulių kūrimo ir pritaikymo pramonei bei naujos kartos greitų įkrovimo stotelių tyrimai, elektros energijos iš atsinaujinančių šaltinių generavimo sistemų projektavimas, paleidimas, monitoringas ir priežiūros skaitmenizavimas bei duomenų analitika, saulės elementų, modulių ir kaupimo sistemų perdirbimo tyrimai, mažinant CO2 pėdsaką.

Global BOD Group šiuo metu dirba 240 darbuotojų. Visos veiklos yra pilnai automatizuotos. 2020 m. apyvarta siekė 24 mln. eurų.

1998 m. buvo įkurta kompaktinių diskų pramoninės gamybos bendrovė „Baltic Optical Disc“ (BOD), nuo kurios prasidėjo aukštųjų technologijų grupės BOD GROUP istorija. Tuomet tai buvo vienintelis pramoninis CD gamintojas Šiaurės ir Rytų Europoje. Išplėtusi diskų gamybą Vilniaus ir Talino gamyklose, bendrovė išaugo į grupę ir 2009 m. įkūrė saulės technologijų verslą „SoliTek“. Iš pradžių bendrovė gamino tik saulės elementus, bet per keletą metų gamybinė bazė buvo išplėsta ir pradėta gaminti galutinį produktą – saulės modulius. Per 10 m. „SoliTek“ išaugo ir tapo Šiaurės Europos saulės technologijų gamybos lyderiu.

Besiplečiant verslams, 2013 m. BOD GROUP Vilniuje, Mokslininkų g. atidarė ekologiškiausiu Europoje pripažintą technologijų centrą LIGHT WING, į kurį buvo perkelti visi grupės tyrimų, gamybos ir administravimo padaliniai. Per porą metų BOD GROUP technologijų centras tapo traukos centru pažangiausioms Lietuvos technologijų bendrovėms.

Trečia verslo kryptis – naujos kartos progresinių optinių akinių lęšių gamyba buvo pradėta 2014 m., kai veiklą pradėjo akinių lęšių gamybos bendrovė „Bod Lenses“. Pasinaudodama BOD GROUP inžinerine patirtimi, „Bod Lenses“ jau 2015 m. pradžioje šalia Vilniaus, Trakų raj. atidarė naujos kartos Free Form RX progresinių lęšių gamybos laboratoriją, kuri iš karto tapo viena didžiausių ir moderniausių Europoje. 2020 m. visa gamyba perkelta į BOD GROUP technologijų centrą Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis