SEB bankas Latvijoje pripažintas už geriausią interneto banką privatiems klientams.
„Šis svarbus apdovanojimas dar kartą parodo, kad einame teisingu keliu. Siekiant užtikrinti, kad mūsų klientai visas reikiamas operacijas interneto banke atliktų sklandžiai ir greitai, interneto banko paslaugų plėtra ir ateityje bus prioritetinė kryptis. Todėl privatiems klientams ir įmonėms šiemet ketiname pasiūlyti dar daugiau skaitmeninių naujovių“, – sako Andrius Bolšaitis, SEB banko Skaitmeninės bankininkystės skyriaus vadovas.
Kaip rodo SEB banko statistika, didėjant gyventojų mobilumui ir poreikiui naudotis interneto banku, per pirmus šešis šių metų mėnesius, palyginti su analogišku laikotarpiu praėjusiais metais, 4 proc. padidėjo interneto banku besinaudojančių klientų skaičius ir vis didesnė dalis klientų – 34 proc. – prie interneto banko jungiasi mobiliaisiais įrenginiais.
Žurnalas „Global Finance“ geriausius Europos, Šiaurės Amerikos, Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono, Vidurio Rytų ir Afrikos, Lotynų Amerikos interneto bankus skelbia jau septynioliktą kartą.
SEB bankus tarptautiniai ekspertai įvertino, atsižvelgę į tokius kriterijus kaip interneto banko skaitmeninė plėtra, banko klientų pritraukimo ir aptarnavimo strategija, paslaugų įvairovė, skaitmeninių projektų rezultatyvumas, interneto ir mobiliojo banko dizainas, funkcionalumas. Taip pat atsižvelgta į tai, kaip bankai formuoja klienų, besinaudojančių elektroniniais kanalais, įpročius, į klientų skaičiaus augimą ir jiems kuriamą bankų interneto paslaugų pridėtinę vertę.