„Workation Vilnius“ – pažintinė programa, kurios metu trijų įmonių iš užsienio deleguotos komandos savaitę derins darbą ir atostogas Vilniuje.
„Geriausiai apie miestą kalba asmeninės patirtys, todėl užuot vien pasakoję apie Vilniaus privalumus verslui ir jo svetingumą talentams, leisime tai pajusti patiems. Pakvietę į Vilnių komandas iš užsienio įmonių aprodysime joms verslui patogią infrastruktūrą ir pasirūpinsime pramogomis po darbų, kad įspūdis apie miestą būtų kuo įvairiapusiškesnis“, - sako „Go Vilnius“ direktorė Inga Romanovskienė.
Į Vilnių atvykusios komandos savaitės darbams įsikurs šviežiai Gedimino prospekte duris atversiančioje funkcionalias darbo erdves ir šiaurietišką estetiką derinančioje bendradarbystės erdvėje UMA. Po darbų jos bus kviečiamos panirti į miesto laisvalaikio erdves – aplankyti muziejus ir galerijas, išbandyti miesto restoranus ir naktinį gyvenimą, leistis į aktyvias pramogas ir kitaip pažinti miestą. Praėjusių metų programos dalyviai ypač džiaugėsi galimybe paskraidyti virš Vilniaus oro balionu – be šios pramogos neįsivaizduojamas ir šių metų projektas.
Pasak, I. Romanovskienės, pagrindinis programos siekis – didinti Vilniaus žinomumą verslo segmente: „Projektą lydės intensyvi rinkodaros kampanija užsienyje, atkreipsianti dėmesį į Vilniaus privalumus verslui. Be to, programos dalyviai tampa savotiškais Vilniaus ambasadoriais, kuriančiais įspūdį apie Vilnių savo kolegoms, kurie apie Lietuvos sostinę galbūt iki šiol nebuvo daug girdėję.“
Norinčios dalyvauti programoje komandos gegužės 1-31 dienomis gali registruotis puslapyje www.workationvilnius.lt. Iš programos kriterijus atitinkančių paraiškų bus išrinktos trys įmonės, kurių 10 žmonių komandos rugsėjį atvyks į Vilnių.
Programa „Workation Vilnius“ rengiama antrą kartą. Pernai joje dalyvavo ir išbandyti Vilniaus atvyko telekomunikacijų milžinė „BT Group“ bei kelionių planavimo platformą valdanti „Expedia“ iš Didžiosios Britanijos bei danų startuolis „OrderYOYO“. Viešnagės metu programos dalyvės ne tik pažindinosi su miestu, bet ir keitėsi patirtimi su lietuviško verslo ir institucijų atstovais. Pavyzdžiui, „BT Group“ keitėsi verslo praktikomis su Lietuvos telekomunikacijų bendrove „Telia“, „Expedia“ savo įžvalgomis apie Vilnių dalijosi su turizmo verslo atstovais.
„Atvykę į Vilnių labai norėjome čia ne tik dirbti bei ilsėtis, bet ir miestui grąžinti dovaną – suteikti informacijos apie Vilnių bei globalias turizmo tendencijas“, - sakė Evelina Hederer, „Expedia Group Media Solutions” vadovė Vidurio ir Rytų Europai.
Programa „Workation Vilnius“ paremta verslo praktika išvykti padirbėti į kitą šalį, taip suteikiant darbuotojams galimybę atitrūkti nuo kasdienės biuro rutinos ir daugiau laiko praleisti drauge. Toks darbo ir atostogų derinys kartu suteikia progą įmonėms įvertinti ir tos vietovės infrastruktūrą verslui bei bendrąją atmosferą.