Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Google“ į elektroninės prekybos milžiną „JD.com“ investuos 550 mln. JAV dolerių

„Google“ į antrą didžiausią Kinijos elektroninės prekybos įmonę „JD.com“ investuos daugiau nei pusę milijono JAV dolerių, pirmadienį paskelbė bendrovės.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Įmonės sujungs „JD.com“ tiekimo grandinę bei patirtį logistikoje su „Google“ technologijomis bei sukurs „naujos kartos“ mažmeninę prekybą Pietryčių Azijoje, JAV ir Europoje, teigiama pranešime.

„Partnerystė su „Google“ atveria platų galimybių spektrą. Dėl jos galėsime pasiūlyti geresnę mažmeninės prekybos kokybę vartotojams visame pasaulyje“, – sakė „JD.com“ vyriausiasis strategas Jianwenas Liao.

„Google“ į „JD.com“ investuos 550 mln. JAV dolerių bei mainais už pinigus gaus 27,1 mln. naujai išleistų „JD.com“ A klasės paprastųjų akcijų.

„Google“ teigia, kad investicija į Kinijos bendrovę suteiks vartotojams „galią apsipirkti ten, kur jie nori, ir taip, kaip jie nori“.

Tačiau mažai tikėtina, kad partnerystė su „JD.com“ paveiks „Google“ statusą žemyninėje Kinijos dalyje. Pekinas šalyje blokuoja „Gmail“, „Google Search“ ir „Google Maps“ paslaugas.

Kinijoje „JD.com“ nuožmiai konkuruoja su elektroninės prekybos rinkos lyderiu „Alibaba“, kuriam priklauso populiarios prekybos platformos „Taobao“ ir „Tmall“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos