Įmonės sujungs „JD.com“ tiekimo grandinę bei patirtį logistikoje su „Google“ technologijomis bei sukurs „naujos kartos“ mažmeninę prekybą Pietryčių Azijoje, JAV ir Europoje, teigiama pranešime.
„Partnerystė su „Google“ atveria platų galimybių spektrą. Dėl jos galėsime pasiūlyti geresnę mažmeninės prekybos kokybę vartotojams visame pasaulyje“, – sakė „JD.com“ vyriausiasis strategas Jianwenas Liao.
„Google“ į „JD.com“ investuos 550 mln. JAV dolerių bei mainais už pinigus gaus 27,1 mln. naujai išleistų „JD.com“ A klasės paprastųjų akcijų.
„Google“ teigia, kad investicija į Kinijos bendrovę suteiks vartotojams „galią apsipirkti ten, kur jie nori, ir taip, kaip jie nori“.
Tačiau mažai tikėtina, kad partnerystė su „JD.com“ paveiks „Google“ statusą žemyninėje Kinijos dalyje. Pekinas šalyje blokuoja „Gmail“, „Google Search“ ir „Google Maps“ paslaugas.
Kinijoje „JD.com“ nuožmiai konkuruoja su elektroninės prekybos rinkos lyderiu „Alibaba“, kuriam priklauso populiarios prekybos platformos „Taobao“ ir „Tmall“