Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ ir „Facebook“ kontroliuoja 84 proc. pasaulio skaitmeninės reklamos rinkos

JAV technologijų milžinės „Google“ ir „Facebook“ gaus 84 proc. lėšų, kurios 2017 metais visame pasaulyje (neįskaitant Kinijos) bus išleistos skaitmeninei reklamai, prognozuoja reklamos koncernui WPP priklausanti agentūra „GroupM“.
„Google“
„Google“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Jos skaičiavimais, 2018 metais išlaidos reklamai visame pasaulyje padidės 4,3 proc., arba 23 mlrd. JAV dolerių, ir šį augimą visų pirma užtikrins būtent skaitmeninis segmentas.

Prognozuojama, kad išlaidos televizijos reklamai kitąmet padidės 2,2 proc., o skaitmeninei reklamai – 11,3 procento. Beje, išlaidos reklamai skaitmeninėje žiniasklaidoje 17 šalių, įskaitant Didžiąją Britaniją ir Vokietiją, jau šiemet viršys išlaidas televizijos reklaminiams skelbimams, rašo britų verslo dienraštis „The Financial Times“.

Tuo tarpu pastaruoju metu vis daugiau stambių įmonių reiškia nepasitenkinimą dėl nepakankamos skaitmeninio turinio, šalia kurio skelbiama jų reklama, stebėsenos.

Pavyzdžiui, „Diageo“, „Mars“, HP, „Deutsche Bank“ ir „Mondelez“ atsisakė bendradarbiauti su „Google“ priklausančia vaizdo įrašų dalijimosi svetaine „YouTube“, po to, kai jų reklama buvo rodoma greta nepadoraus turinio vaizdo įrašų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento