„Nuo rugsėjo pabaigos, bendradarbiaudami su „Google“, siūlysime šimtus tūkstančių prekių, kuriuos per „Google Assistant“ bus galima užsisakyti balsu. Tai bus didžiausias prekių kiekis, kurį koks nors mažmenininkas iki šiol yra pasiūlęs įsigyti per (elektroninę) platformą“, – savo tinklaraštyje parašė „Wal-Mart“ elektroninės prekybos skyriaus vadovas Marcas Lore (Markas Loras).
Siekdama aktyviau konkuruoti su elektroninės prekybos milžine „Amazon“, „Wal-Mart“ į savo elektroninės prekybos platformą integruos „Google Express“ platformą, per kurią pirkėjai jau gali įsigyti įvairių prekių ženklų, įskaitant „Costco“ ir „Walgreen‘s“, produktus.
„Wal-Mart“ elektroninės prekybos srityje gerokai atsilieka nuo „Amazon“, o dabar įmonėms teks konkuruoti ir realiame pasaulyje, nes „Amazon“ planuoja įsigyti prekybos tinklą „Whole Foods“.