„Google“ nebekurs reklamos įrankių, pagrįstų tinklalapių naršymo istorijomis

JAV informacijos technologijų gigantė „Google“, valdoma „Alphabet“ korporacijos, pranešė nebekursianti naujų reklamos įrankių, pagrįstų tinklalapių naršymo istorijomis.
„Google“
„Google“ / Vida Press nuotr.

„Google“ skelbia, jog reklamavimosi produktuose naudos naujas privatumo apsaugos technologijas, kurios leis nukreipti reklaminius pranešimus nepanaudojant informacijos apie tinklalapių naršymą.

Dar praėjusiais metais „Google“ paskelbė, kad nuo 2022-ųjų nutrauks vartotojų veiksmų stebėseną, naudojantis slapukais („cookie“), tai yra atsisakys praktikos, kuri sulaukė stiprios kritikos bei reguliavimo institucijų susidomėjimo.

Bendrovė pareiškė, kad ateityje „nekurs alternatyvių rodiklių, skirtų stebėti vartotojų veiklą internete, ir nenaudos jų jokiuose produktuose“.

„Google“ pažymi, kad šie planai liečia tik interneto tinklalapius ir netaikomi įrankiams, naudojamiems mobiliųjų įrenginių programose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai