Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Google“ už 2,1 mlrd. JAV dolerių perka fizinio aktyvumo apyrankių gamintoją „Fitbit“

JAV interneto milžinės „Google“ patronuojančioji bendrovė „Alphabet“ pasiekė susitarimą dėl aktyvumo apyrankių gamintojos „Fitbit“ įsigijimo už 2,1 mlrd. JAV dolerių. „Google“ sumokės po 7,35 JAV dolerio už „Fitbit akciją, kurios kursas ketvirtadienio prekybos sesijos pabaigoje sudarė 6,18 JAV dolerio.
„Fitbit“
„Fitbit“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 1 „Google“

Sandorį tikimasi užbaigti 2020 metais, pranešė „Fitbit“ ir pabrėžė, jog „Google“ nenaudos naudotojų duomenų reklamos tikslais.

„Sukūrėme patikimą prekės ženklą, kurį visame pasaulyje palaiko daugiau kaip 28 mln. aktyvių naudotojų, kurie kliaujasi mūsų produktais, siekdami gyventi sveikiau ir aktyviau“, – pareiškė Jamesas Parkas, „Fitbit“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų.

Apie bendrovių derybas kiek anksčiau pranešė JAV verslo dienraštis „The Wall Street Journal“, kuris pažymėjo, jog, įsigijusi „Fitbit“, „Google“ galės įžengti į naują rinką ir sustiprinti pozicijas sportui bei sveikai gyvensenai skirtų prietaisų segmente.

Tuo tarpu „Fitbit“ įsigijimo atveju gaus prieigą prie IT milžinės technologijų ir finansinių galimybių. Taigi bendrovė galės veiksmingiau konkuruoti su „Apple“, kuri, tyrimų bendrovės „Strategy Analytics“ duomenimis, 2018 metais valdė maždaug pusę pasaulio išmaniųjų laikrodžių rinkos.

„Fitbit“ buvo įkurta 2007 metais, o 2015 metais bendrovė surengė pradinį viešą akcijų platinimą (IPO). Be fizinio aktyvumo apyrankių, bendrovė taip pat gamina laikrodžius ir kitus dėvimus prietaisus. Nuo savo įkūrimo „Fitbit“ pardavė per 100 mln. prietaisų.

Nors „Fitbit“ viena pirmųjų išpopuliarino fizinio aktyvumo apyrankes, pastaraisiais metais ji užleido pozicijas konkurentams.

Tyrimų bendrovės IDC atliktas tyrimas parodė, jog 2019 metų antrąjį ketvirtį „Fitbit“ dėvimų prietaisų rinkoje užėmė ketvirtą vietą. Tuo tarpu pirmoje vietoje buvo Kinijos „Xiaomi“, antroje – Jungtinių Valstijų „Apple“, o trečioje – Kinijos „Huawei“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos