Kompanijos inovacijas lemia darbuotojų skatinimas, leidžiantis idėjoms prasismelkti, aiškino L.Bockas.
Kompanijos darbuotojų skaičius yra palyginti mažas – per 30 tūkst. darbuotojų. Daugiau žmonių dirba „Exxon Mobil“ (beveik 77 tūkst.) ir „Apple“ (beveik 73 tūkst. darbuotojų).
Darbuotojams yra sukurti įvairūs kanalai idėjoms skleisti. Pavyzdžiui, „Google“ kavinės, skirtos susitikimams ir diskusijoms, aukščiausių įmonės vadovų pasiekiamumas. Sukurtas moderatorius, kuriame galima prašyti balsuoti už vieną ar kitą idėją, teikti naujus pasiūlymus. Toks moderatorius esą sukuria 20 proc. kompanijos projektų.
„Mes dažnai darome darbuotojų apklausas – vertiname jų vadybininkus. Tuomet informaciją sisteminame, viešai paskelbiame geriausius vadybininkus ir skiriame juos mokytojais. Blogiausi vadybininkai yra intensyviai mokomi“, – sakė L.Bockas.
Apklausa, vadinama „Googlegeistu“, esą padeda spręsti didžiausias kompanijos problemas.
„Aš tikiu, kad tokia kultūra darbe leidžia pažvelgti į žmones. Jie ieško prasmės savo darbe. Jie nori žinoti, kas vyksta jų aplinkoje. Jie nori turėti galimybę keisti ir gerinti savo darbo aplinką“, – sakė kompanijos atstovas.