Nors daugiausiai apie skiriamą paramą Ukrainai girdėjome karo pradžioje, dalis verslų tai darė nuosekliai – ne tik patys skyrė piniginę paramą, bet ir kvietė aukoti savo klientus. Dar kita dalis prisijungė prie organizuotų akcijų ar savo iniciatyva aukojo įvairius reikalingus daiktus vaikams ir šeimoms.
„Reikia pripažinti, kad iki praėjusių metų vasario 24 d. daugiausiai paramą kariams per mūsų organizaciją teikė privatūs asmenys. Tačiau jau per pirmąsias plataus masto puolimo paras Lietuvos verslas tapo nepaprastai aktyvus paramos teikėjas. Kai kurios įmonės iš karto pervedė po 100 tūkst. eurų – tas mums buvo be galo svarbu, nes iš karto galėjome realizuoti didelius paramos projektus“, – 15min komentavo nevyriausybinės organizacijos „Blue / Yellow“, teikiančios paramą Ukrainos gynėjams, įkūrėjas Jonas Ohmanas.
Pašnekovas nenorėjo minėti, kurios įmonės suteikė didžiausią paramą ir tvirtino, kad svarbi yra bet kokia pagalba.
Tiesa, kaip vieną ryškesnių pavyzdžių J.Ohmanas išskyrė didelio kiekio antidronų pristatymą į Ukrainos fronto linijas.
„Neįmanoma tiksliai įvertinti, kiek gyvybių išgelbėjo antidronai, bet tikrai reikia skaičiuoti ne šimtais ir ne tūkstančiais, o dešimtimis tūkstančių. Ir Lietuvos įmonių indėlis čia yra didžiulis. Įmonės prisideda įvairiomis sumomis – svarbus yra kiekvienas euras. Manau, kad daugelis suprato, jog karas yra labai arti ir naikina viską“, – sakė J.Ohmanas.
Per šiuos metus Ukrainai stengėsi pagelbėti didžiulė dalis verslo, tad nors visų pavyzdžių paminėti, žemiau pateikiame keletą ryškiausių ir gražiausių verslo pagalbos Ukrainai pavyzdžius.