Greitas pristatymas vilioja vis daugiau verslų: maisto kurjeriai veš ir knygas

Įkandin restoranų ir virtualių maisto parduotuvių prekybos sektorius skuba suteikti galimybę klientui prekę gauti ne per kelias dienas, o per pusvalandį ar greičiau. Šių metų tendencija – „Bolt Food“ kurjerių užsakymuose auga ne maisto prekių dalis: nuo dovanų kuponų iki kompiuterinių žaidimų, rašoma „Bolt Food“ pranešime spaudai.
Kurjeris
Kurjeris / „Bolt Food“ nuotr.
Temos: 2 „Bolt“ Kurjeris

Vos per pusmetį platformoje pasiekiamų parduotuvių skaičius išaugo nuo 140 iki 326. Naujausia banga – tai 23 „VAGA“ tinklo knygynai 5 Lietuvos miestuose.

Knygynų tinklo atstovai teigia, kad greitasis pristatymas – natūralus žingsnis, įsiklausius į šiuolaikinio vartotojo poreikius.

„Žinome, kad daugeliui mūsų klientų apsilankymas knygyne vis dar yra ritualas, tačiau reikia pripažinti, kad tam žmonės turi skirti laiko, kurio turi ne visi, o nemaža dalis pirkėjų linkę jį skirti jau skaitymui. Jeigu platforma turi galimybes patogiai pristatyti tokį įspūdingą asortimentą, kokį turi kiekvienas iš mūsų knygynų, išsirinkti knygą virtualiai gali būti taip pat įdomu kaip ir gyvai“, – svarsto „Vagos“ vykdomoji direktorė Asta Mikelionytė-Čechovskienė.

Pasak jos, kiekvienas knygynas „Bolt Food“ platformoje prekiauja vartotojams pažįstamomis leidinių bei kitų prekių kategorijomis, todėl rasti norimą leidinį yra paprasta. Manoma, kad greitąjį pristatymą turėtų įvertinti moksleivių tėvai – ypatingas dėmesys virtualiuose asortimentuose skirtas ugdymo leidiniams.

Justinas Bambalas, „Bolt Food“ vadovas Baltijos šalims pabrėžia, kad greitojo pristatymo plėtra į prekybos ne maisto prekėmis sektorių dar tik atskleidžia tikrąjį savo potencialą.

„Vartotojas moka už pristatymą tada, kai mato vertę – pavyzdžiui, kai maistas atkeliauja dar šiltas. Pristatant ne maisto prekes jis dažniau linkęs taupyti, tačiau prisijungus tokiam plačiam tinklui kaip „Vaga“, pristatymas iš artimiausio knygyno tampa ne tik greitesnis bet ir pigesnis nei tarkim atsiimant prekę paštomate“, – įsitikinęs J.Bambalas.

Pasak jo, tai puikiai iliustruoja technologijų ir gero tinklo sinergiją bei kuriamą vertę vartotojui.

Be kitų prekės ženklų, platformą greitajam prekių pristatymui jau yra pasitelkę „Gera dovana“, „Laisvalaikio dovanos“, „Candy POP“, „Kamado Bono“, „Dormeo“, „Narvesen“, „Game Room“ ir „H Drop“. Šiuo metu „Bolt Food“ prekes iš parduotuvių Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose Panevėžyje, Alytuje bei Marijampolėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis