Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Greitojo maisto tinklai konkurencijos nebijo: valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga

Žinią, kad Lietuvoje plėtros galimybių dairosi vienas seniausių Amerikoje greitojo maisto užkandinių rinklų „Steak'n'Shake“ Lietuvos užkandinių tinklai sutinka ramiai. Pasak jų, greitojo maisto restoranų rinka kyla, tad valgytojų pakaks visiems, ketvirtadienį rašo „Verslo žinios“.
McDonald's bulvytės
McDonald's bulvytės / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Į Lietuvą tinklas žvelgia kaip į vieną iš jiems patrauklių rinkų, tačiau tiesiogiai savo restoranų veikiausiai nesteigs, užtat pristatys tinklo franšizės įsigijimo galimybes Lietuvos verslininkams.

„Fast Foods Group“, valdančios greitojo aptarnavimo restoranus „Kentucky Fried Chicken“ ir piceriją „Pizza Hut“, vadovė Aurelija Gorelienė teigia, kad bendros Lietuvos greitojo aptarnavimo restoranų rinkos tendencijos palankios naujų dalyvių atėjimui: ši rinka auga, duris atveria daug naujų maitinimo vietų. „McDonald's“ vykdomasis direktorius Baltijos šalyse Tomaszas Nawrockis taip pat teigė, kad Lietuvoje valgymo ne namuose rinka kasmet pamažu auga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?