„Gubernija“ eksportą per metus padidino daugiau nei dvigubai – išsiplėtė JAV, grįžo į Japoniją

Vienos didžiausių Baltijos šalyse gėrimų gamintojos „MV GROUP Production“ valdomos „Gubernijos“ daryklos eksporto apimtys 2020 m. augo daugiau nei 100 procentų. Prekės ženklas pernai sustiprino pozicijas JAV bei Rusijoje ir vėl įžengė į Japonijos rinką. Nuo 2018 m., kai „Guberniją“ įsigijo „MV GROUP Production“, jos eksportas padidėjo apie 2,5 karto. Maždaug 4 iš 10 šiuo metu daryklos pagaminamų gėrimų litrų yra eksportuojami, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Gubernija“ eksportą per metus padidino daugiau nei dvigubai
„Gubernija“ eksportą per metus padidino daugiau nei dvigubai / „Gubernijos“ nuotr.

Kaip teigia „MV GROUP“ Pardavimų plėtros skyriaus vadovas Aurimas Abromavičius, užsienio plėtrai daugiausia įtakos turi bendrovės lankstumas ir gebėjimas įsiklausyti į rinkų bei didmenininkų poreikius, bei atliepti vartotojų lūkesčius.

„Baltijos šalyse ir Lietuvoje gaminami gėrimai vis ryškiau matyti pasaulio žemėlapyje, tačiau nedrįsčiau teigti, kad būtent šis veiksnys lemia tarptautinės plėtros sėkmę. Didelės įtakos tam turi įsiklausymas į prekybos partnerių ir konkrečios šalies rinkos bei vartotojų poreikius, gebėjimas prie jų prisitaikyti. O tai, kad mūsų gėrimai atsiduria didžiausių ir reikliausių valstybių parduotuvių lentynose, liudija, kad gaminame išties pasaulinio lygio produkciją“, – pažymi vadovas.

Praėjusiais metais „Gubernija“ gerokai sustiprino pozicijas JAV: lietuviška daryklos gira pradėta prekiauti Floridoje veikiančio amerikietiško prekybos tinklo „Publix“ parduotuvėse. Reikšmingai plėtėsi ir eksportas į Rytus, kur „MV GROUP“ sudarė sutartis su importuotojais ir didmenininkais.

A.Abromavičius teigia, kad Baltijos šalių regiono aludarių ir „Gubernijos“ alus šiose rinkose itin vertinamas, o partnerystė su dideliais, visą rinką aprėpiančiais, partneriais „Gubernijai“ leido gerokai išplėsti platinimo kanalų skaičių.

Ieškodama galimybių Azijoje „Gubernija“ po kelerių metų pertraukos sugrįžo į tolimąją Japoniją. Kol kas Japonijai tiekiamos palyginti nedidelės, bandomosios partijos, tačiau Lietuvos gamintojai čia įžvelgia gerų plėtros perspektyvų.

„Japonai smalsūs, juos domina europietiški gaminiai. Be to, šios šalies vartotojai ieško egzotiškesnių, unikalesnių, mažesnių gamintojų gėrimų. Suprantama, Japonija yra gana specifinė rinka, kurią būtina geriau suprasti, tačiau tikimės pelnyti ir jos vartotojų pripažinimą“, – sako „MV GROUP“ Pardavimų plėtros skyriaus vadovas.

Iš viso „Gubernijos“ produkcija eksportuojama į 15 užsienio valstybių trijuose žemynuose, tarp kurių – tokios šalys kaip Vokietija, Airija, Italija, Didžioji Britanija ir kitos. Nuo 2018 m., kai „Gubernija“ tapo „MV GROUP Production“ dalimi, daryklos eksporto partnerių geografiją papildė Suomija, Rusija, Meksika, Burundis, Vietnamas. Didžiąją „Gubernijos“ eksporto dalį, apie 70 proc., sudaro alus, likusį trečdalį – gira.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis