Gyvybės draudikai šiemet tikisi 4–5 proc. rinkos augimo

Lietuvos gyvybės draudimo rinka šiemet turėtų augti bent 4–5 proc., jei valstybė nepablogins gyvybės draudimo veiklos sąlygų, prognozuoja Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacija. Jos prognozė yra optimistiškesnė nei Lietuvos banko, kuris gyvybės draudimo rinkai prognozuoja santūrų 1–3 proc. augimą.
„If“ naujas biuras
„If“ naujas biuras / Mato Miežonio nuotr.

„Nepaisant daugeliui verslo sričių sudėtingo meto, gyvybės draudimo rinka išlaiko stabilumą ir pasitikėjimą. Galiojančių gyvybės draudimo sutarčių skaičius praėjusių metų pabaigoje buvo didesnis nei prieš metus, ir nors naujų sutarčių pernai sudaryta kiek mažiau nei 2019 metais, tačiau taip pat mažiau žmonių ryžosi nutraukti galiojančias gyvybės draudimo sutartis“, – pranešime žiniasklaidai sakė Lietuvos gyvybės draudimo įmonių asociacijos prezidentas Artūras Bakšinskas.

Pasak jo, erdvės augti yra daug — gyvybės draudimo skvarba Lietuvoje kelis ar net keliolika kartų atsilieka nuo Vakarų Europos šalių, kur gyvybės draudimas turi senas tradicijas ir stabilias veiklos sąlygas.

„Gyvybės draudimo rinka veikia stabiliai, gyventojai ja pasitiki. Svarbiausia, kad valstybė nesiimtų neapgalvotų žingsnių — taip nutiktų, jei, pavyzdžiui, būtų atsisakyta skatinimo kaupti ateičiai per gyvybės draudimą, sudarant galimybę susigrąžinti dalį gyventojų pajamų mokesčio. Kuo daugiau Lietuvoje bus finansiniu saugumu bei ateitimi savarankiškai besirūpinančių žmonių, tuo mažesnė socialinė našta teks valstybės biudžetui“, – tvirtino A.Bakšinskas.

Gyvybės draudimo rinka pagal pasirašytas įmokas pernai padidėjo 7,5 proc. iki 290,7 mln. eurų. Investicinio gyvybės draudimo portfelis augo 11,3 proc. iki 189 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis