Pačiame krizės įkarštyje balandžio viduryje Europoje neveikė apie 80 proc. tinklo parduotuvių. Grynieji nuostoliai pasiekė maždaug 5 mlrd. kronų (477 mln. eurų), pranešė H&M.
„Antrąjį ketvirtį laikinai uždarę daugumą parduotuvių, sutelkėme dėmesį į produktų srauto nukreipimą į skaitmeninius kanalus“, – ketvirtinėje ataskaitoje teigė H&M vadovė Helena Helmersson.
Per tris mėnesius iki gegužės mėnesio pardavimai sumenko 50 proc. iki 28,7 mlrd. kronų, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, tačiau pardavimai internetu išaugo 32 procentais.
Bendrovė šiais metais planavo atidaryti maždaug 165 naujų parduotuvių ir uždaryti apie 130 veikiančių parduotuvių, tačiau dabar teigia planuojanti uždaryti 170 ir atidaryti mažiau nei 130 parduotuvių.
Šiuo metu neveikia apie 350 parduotuvių – maždaug 7 proc. viso pasaulinio bendrovės tinklo.
2019 metų antrąjį ketvirtį H&M uždirbo 4,6 mlrd. kronų grynojo pelno, palyginti su penktadienį paskelbtais grynaisiais beveik 5 mlrd. kronų nuostoliais.
Šių metų pradžioje H&M pranešė apie stiprius rezultatus, tačiau perspėjo, kad dėl koronaviruso krizės tikėjosi sudėtingo antrojo ketvirčio.
„Antrasis ketvirtis natūraliai bus labai neigiamai paveiktas panemijos, todėl bus nuostolingas“, – tuo metu teigė grupė.