„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

H&M pardavimai dėl koronaviruso pandemijos antrąjį ketvirtį sumenko per pusę

Švedijos drabužių mažmenininkės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai antrąjį einamųjų fiskalinių metų ketvirtį sumažėjo maždaug per pusę dėl laikino parduotuvių uždarymo pandemijos metu.
„H&M“ parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Kaip rašoma bendrovės pranešime spaudai, pajamos iš pardavimų kovo–gegužės mėnesiais siekė 28,664 mlrd. Švedijos kronų (3,07 mlrd. JAV dolerių), palyginti su 57,474 mlrd. Švedijos kronų metais anksčiau.

„FactSet“ apklausti analitikai prognozavo vidutiniškai 27,7 mlrd. kronų siekiančias pajamas.

Pardavimai nacionalinėmis valiutomis taip pat sumenko 50 procentų.

Tuo pačiu metu internetiniai pardavimai praėjusį ketvirtį ūgtelėjo 36 proc., o nacionalinėmis valiutomis – 32 procentais.

Balandžio viduryje dėl koronaviruso protrūkio maždaug 80 proc. H&M parduotuvių buvo laikinai uždarytos. Šiuo metu dar neveikia maždaug 900 iš 5 058 tinklo parduotuvių.

Nuo birželio 1 iki birželio 13 dienos H&M pardavimai buvo 30 proc. mažesni, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Bendrovė planuoja paskelbti pirmojo pusmečio finansinius rezultatus birželio 26 dieną.

H&M akcijos pirmadienį atpigo 1,7 procento. Nuo šių metų pradžios bendrovės kapitalizacija sumenko 25,7 proc., iki 238,08 mlrd. kronų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“