H&M pelnas per metus išaugo 2,5 karto – daugiau nei prognozuota

Antra pagal dydį Europoje drabužių mažmenininkė „Hennes & Mauritz“ (H&M), turinti parduotuvių tinklą ir Lietuvoje, pranešė grynąjį pelną trečiąjį finansinių metų ketvirtį, kuris baigėsi rugpjūčio 31-ąją, padidinusi 157 proc. – gerokai daugiau nei prognozavo analitikai.
„H&M“
„H&M“ / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 H&M Pelnas

Pasak Švedijos bendrovės pranešimo, grynasis pelnas birželį-rugpjūtį išaugo iki 4,69 mlrd. Švedijos kronų (461 mln. eurų) nuo 1,82 mlrd. kronų praėjusių metų vasaros mėnesiais.

Agentūros „FactSet“ kalbinti analitikai prognozavo vidutiniškai 4 mlrd. kronų pelną.

Pardavimų pajamos padidėjo 9,3 proc. iki 55,59 mlrd. kronų, o per tris šių finansinių metų ketvirčius jos buvo 13 proc. didesnės nei prieš metus – 142,154 mlrd. kronų.

Pardavimai vien tik internetu šiemet birželį-rugpjūtį buvo 22 proc. solidesni.

1947-aisiais veiklą Švedijoje pradėjusiai H&M taip pat priklauso prekių ženklai COS, „Monki, & Other Stories“, „Weekday“, ARKET ir „Afound“, buities prekių parduotuvių tinklas „H&M Home“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų