H&M pranešė apie išaugusius pardavimus, pažymėjo pasitraukimo iš Rusijos rinkos poveikį

Švedijos drabužių milžinė H&M ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo, tačiau parduotuvių uždarymas Rusijoje pradėjo daryti įtaką augimui.
H&M
H&M / „Scanpix“/„PA Wire“/„Press Association Images“ nuotr.

Šimtai Vakarų įmonių sustabdė savo veiklą Rusijoje po Maskvos invazijos į Ukrainą, o daugybė mažmenininkų, įskaitant H&M varžovę „Zara“, uždarė savo parduotuves šalyje.

H&M Rusijoje uždarė 185 parduotuves ir sustabdė prekybą internetu.

Bendrovė pranešė, kad jos pasauliniai pardavimai nuo kovo 1 iki 28 dienos vietos valiutomis, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, išaugo 6 procentais.

Neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11 proc., pridūrė bendrovė.

Pirmąjį ketvirtį, iki prasidedant karui, H&M pardavimai išaugo 23 proc. iki 49,2 mlrd. Švedijos kronų (5,3 mlrd. JAV dolerių, 4,75 mlrd. eurų). Vietos valiutomis pardavimai augo 18 procentų.

Gruodžio–vasario laikotarpiu bendrovė vėl skaičiavo grynąjį pelną, kuris siekė 217 mln. kronų, palyginti su 1,1 mlrd. kronų nuostoliu per tą patį ketvirtį prieš metus.

Iki prasidedant karui, bendrovės veikos rezultatams įtakos turėjo pandemija.

„Be bendrų pandemijos padarinių, tokių kaip tiekimo grandinių sutrikimai ir vėlavimai, kai kurias mūsų pagrindines rinkas paveikė nauja pandemijos banga pirmąjį ketvirtį“, – pažymėjo generalinė direktorė Helena Helmersson.

„Nepaisant to, palyginus su praėjusiais metais matėme pardavimų fizinėse parduotuvėse atsigavimą, o prekyba internetu ir toliau klojosi gerai“, – pridūrė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų