Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„H&M“ Vilniaus „Akropolyje“ duris atvers rugpjūčio 24 dieną

Pasaulinis mados tinklas „H&M“ („H&M Hennes & Mauritz“) atidaro savo pirmąją parduotuvę Lietuvoje. Maždaug 3500 m² ploto parduotuvė, kurioje bus prekiaujama drabužiais, atsidarys rugpjūčio 24 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje.
Parduotuvė H&M
Parduotuvė H&M / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Pasaulinis mados tinklas „H&M“ ( Hennes & Mauritz“) atidaro savo pirmąją parduotuvę Lietuvoje. Maždaug 3500 m² ploto parduotuvė, kurioje bus prekiaujama drabužiais, atsidarys rugpjūčio 24 d. prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ Vilniuje.

„Klientai Lietuvoje jau daug metų pageidavo „H&M“ parduotuvių, ir štai pagaliau mes atvykome čia“, – sako Marika Pyykkö, „H&M“ vadovė Suomijoje ir Baltijos šalyse, – „Būdamas patarėju ir autoritetu aukštosios mados už prieinamą kainą srityje, „H&M“ nekantrauja kuo greičiau paskatinti apie madą nusimanančius Lietuvos pirkėjus įsigyti drabužius, kurie pabrėžtų jų stiliaus individualumą.”

Atidarymo dieną pirmuosius 10 klientų, stovinčių eilėje, „H&M“ apdovanos 350 litų vertės „H&M“ dovanų kortelėmis. Kiti 300 pirkėjų, eilėje – gaus 50 litų vertės dovanų korteles. Be to, atidarymo proga nuo rugpjūčio 24 d. iki rugsėjo 1 d. „H&M“ kiekvienam pasiūlys 20 % nuolaidos čekį vienai prekei įsigyti, kurį pirkėjai galės išleisti rugsėjo 2-15 d. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje „H&M“ parduotuvėje.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos