Anot pranešimo, grynasis pelnas pernai siekė 3,32 mlrd. eurų, palyginti su 204 mln. eurų grynaisiais nuostoliais užpernai, o suderintas veiklos pelnas padidėjo nuo 2,42 mlrd. iki 3,41 mlrd. eurų.
Įplaukos praėjusiais metais buvo 11,3 proc. solidesnės nei 2020-aisiais – 21,94 mlrd. eurų.
Alaus pardavimai pernai augo 4,6 proc., o vien tik „Heineken“ prekės ženklo – 17,4 procento. Pardavimai Afrikos, Artimųjų Rytų ir Rytų Europos rinkoje padidėjo 10,4 proc., Amerikoje – 8,2 proc., Vakarų Europoje – 3,8 proc., tuo tarpu Azijos ir Ramiojo vandenyno rinkos – sunyko 11,7 procento.
Bendrovė perspėjo apie planus šiemet didinti produkcijos kainas, reaguojant į staigų žaliavų, energijos išteklių bei logistikos brangimą, taip pat sutrikimus tiekimo grandyse,
„Heineken“ produkciją realizuoja daugiau kaip 190 valstybių, o jos prekės ženklų portfelyje jų – per 300, įskaitant „Heineken“, „Amstel“, „Anchor“, „Biere Larue“, „Bintang“, „Birra Moretti“, „Cruzcampo“, „Desperados“, „Dos Equis“, „Foster's“, „Newcastle Brown Ale“, „Ochota“, „Primus“, „Sagres“, „Sol“, „Star“, „Strongbow“, „Tecate“, „Tiger“, „Zywiec“.
„Heineken“ rinkos vertė per pastaruosius 12 mėnesių padidėjo 12,8 proc. iki 53,6 mlrd. eurų.