Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Heineken“ alaus pardavimai trečiąjį ketvirtį smuko 3 proc.

Sumažėjus paklausai Rytų Europoje, Brazilijoje ir Afrikoje, Nyderlandų alaus milžinės „Heineken“ alaus pardavimai trečiąjį ketvirtį smuko 3 procentais.
„Heineken“
„Heineken“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Liepos-rugsėjo mėnesiais pardavimais siekė 48,3 mln. hektolitrų, tuo tarpu analitikai prognozavo 50,2 mln. hektolitrų.

Įplaukos ūgtelėjo 0,2 proc. iki 5,18 mlrd. eurų, vietoj prognozuotų 5,41 mlrd. eurų.

Pardavimai Vidurio ir Rytų Europoje smuko 8 proc., tuo tarpu Vakarų Europoje paklausa sustiprėjo 1 procentu.

Paklausa Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose sumažėjo 2 procentais.

Konkurentė „SABMiller“ praėjusią savaitę pranešė apie 4 proc. išaugusias pirmojo pusmečio įplaukas.

Tuo tarpu kita alaus gamintoja „InBev“ trečiojo ketvirčio rezultatus skelbs ketvirtadienį, o „Carlsberg“ – lapkričio 13 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos