Antra pagal dydį pasaulyje alaus gamybos įmonė nesėkmę rasti pirkėją savo verslui Rusijoje aiškino sudėtingomis sąlygomis ir biurokratija, praėjus metams po to, kai pirmą kartą pareiškė stabdanti gamybą.
„Heineken“ sulaukė raginimų boikotuoti jos produkciją socialiniuose tinkluose, kai vienas Nyderlandų tyrimų tinklalapis vasario mėnesį pranešė, jog aludarė tęsia verslą Rusijoje.
Nors „Heineken“ nustojo pardavinėti savo bendro pavadinimo alų, Rusijos rinkai pristatė 61 naują produktą, įskaitant mažiausiai trijų rūšių alų su prekių ženklu „Amstel“, rašoma svetainėje „Follow the Money“.
„Pripažįstame, kad turėjome anksčiau daug aiškiau pasisakyti dėl būtinybės pristatyti naujus produktus, o dėl to iškelti klausimai yra suprantami“, – sakoma „Heineken“ pranešime.
„Suprantame, kad tai sukėlė dviprasmybių ir abejonių dėl mūsų pažado palikti Rusiją. Atsiprašome už tai.“
Visgi bendrovė pridūrė: „Nėra neaiškumų dėl mūsų pažado: mes paliksime Rusiją“.
Aludarė pirmą kartą paskelbė pareiškimą vasario 22 dieną, neigdama, kad sulaužė pažadą palikti rinką.
Antradienį pakartodama daugelį tų pačių teiginių, ji teigė mėginanti „užtikrinti būsimą Rusijos darbuotojų pragyvenimo šaltinį“ ir „vengia nacionalizacijos“, kuri būtų naudinga Maskvai.
„Šiuo metu sudėtinga užbaigti sandorį Rusijoje, nes taisyklės ir toliau keičiasi“, – kalbėjo įmone.
„Visiškai suprantame, kad tai, jog pardavimas dar nebaigtas, kelia apmaudą. Taip pat esame nusivylę, kiek laiko užtrunka procesas.“
„Heineken“ buvo tarp pagrindinių prekių ženklų, įskaitant „Apple“, „McDonald's“ ir kitus, kurie paskelbė apie pasitraukimą iš Rusijos po Maskvos invazijos į Ukrainą praėjusių metų vasarį.