Antra pagal dydį pasaulyje alaus gamintoja, nusileidžianti tik „AB InBev“ praėjusiais metais uždirbo 3,3 mlrd. eurų (3,8 mlrd. JAV dolerių) grynojo pelno.
Grupė, savo portfelyje turinti nei 300 prekių ženklų, įskaitant „Amstel“, sidrą „Strongbow“ ir „Tiger“, 2020-aisiais fiksavo nuostolius, prasidėjus pandemijai.
Pernai bendrovės alaus pardavimai išaugo 4,6 proc. ir didėjo visuose regionuose, išskyrus Azijos ir Ramiojo vandenyno regioną, rodo metinė pelno ataskaita. Pardavimai taip pat buvo „gerokai didesni“ nei 2019 metais, kai pandemija dar nebuvo prasidėjusi.
„Heineken“ pajamos išaugo 11,8 proc. iki 26,6 mlrd. eurų.
Pasaulinės ekonomikos atsigavimą po COVID-19 sukeltos krizės lydi dešimtmečius nematyta infliacija ir tiekimo grandinės sutrikimai, sukelti po nuosmukio išaugusios paklausos.
Įmonės perspėja, kad šiais metais vis dar susiduria su didėjančiomis sąnaudomis.
Danijos alaus darykla „Carlsberg“ šį mėnesį paskelbė, kad 2022 metais padidins alaus kainas, kad kompensuotų didėjančias žaliavų kainas.
„Heineken“ teigė „toliau prognozuojanti neapibrėžtumą ir mano, kad COVID-19 vis dar turės įtakos pajamoms“ 2022-aisiais.
„Taip pat manome, kad infliacija ir tiekimo grandinių atsparumas turės didelį poveikį“, – teigė grupė.
Bendrovė pažymėjo, kad išlaidos padidės dėl staigaus prekių, energijos ir krovinių kainų augimo.