Tuo pat metu sutarta, kad „Heineken“ už 24,35 mlrd. Honkongo dolerių nusipirks 40 proc. CR Beer“ akcijų. Pastarieji, savo ruožtu, sumokės 464 mln. eurų už 0,9 proc. „Heineken“ akcijų.
Ekspertai teigia, kad sandoris „Heineken“ suteiks didesnę prieigą prie Kinijos rinkos, o „CR Beer“ nuo šiol savo dispozicijoje turės visame pasaulyje puikiai žinomą prekės ženklą.
„CR Beer“ pardavinėja „Snow“ prekės ženklo alų, kuris yra vienas iš dešimties geriausiai parduodamų alaus prekės ženklų pasaulyje, nors už Kinijos ribų jis randamas labai retai. Kinijos alaus rinka pagal pardavimus yra didžiausia pasaulyje.
Po pranešimo „Heineken“ akcijų kursas pašoko 1,2 proc., o „CR Beer“ akcijos paaugo 10 procentų.