„Heinz“ ir „Kraft“ planuojamas susijungimas neturėtų paveikti Lietuvos rinkos

Padažų gamybos įmonių „Heinz“ ir „Kraft“planuojamas susijungimas gali sustiprinti jų pozicijas pasaulinėje rinkoje, tačiau Lietuvoje didesnių pokyčių neturėtų atnešti, rašo „Verslo žinios“.
„Heinz“ ir „Kraft Foods“
„Heinz“ ir „Kraft Foods“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Manau, kad tokie žingsniai svarbūs norint didesnėse rinkose kažką optimizuoti. Dar būna, kad vieni didieji rinkos dalyviai yra stiprūs vienoje didelėje rinkoje, kiti – kitoje, o susijungus tikimasi įgyti sinergijos ir pagerinti rodiklius. Bet Lietuvoje pokyčių dėl to nematau“, – dienraščiui sakė pagardus gaminančios bendrovės „Daumantai LT“ vadovas Saulius Grinkevičius.

Jo teigimu, „Heinz“ yra stipri dalyvė Lietuvos rinkoje ir per savo platinimo sistemą į Lietuvą gali atnešti kitus prekės ženklus, o gamintojai didelį nerimą jaučia, kai pasaulinės bendrovės nusiperka vietos gamintoją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos