„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Henkel“: trečiojo ketvirčio įplaukos augo kukliai dėl tarptautinio tiekimo sutrikimų

Vokietijos buitinės chemijos produkcijos gamintoja „Henkel“ pranešė pardavimų pajamas trečiąjį metų ketvirtį padidinusi 1,9 proc. iki 5,09 mlrd. eurų, o kuklų jų augimą paaiškino problemomis tarptautinio tiekimo grandyse.
„Henkel“
„Henkel“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Henkel

Organine išraiška (neskaitant valiutų kursų pokyčių ir aktyvų pirkimo-pardavimo) įplaukų augimas siekė 3,5 procento.

Vakarų Europoje pastarojo rodiklio prieaugis siekė 1,1 proc., Rytų Europoje – 8,9 proc., Afrikoje ir Artimuosiuose Rytuose – 8,1 proc., Lotynų Amerikoje – 9 proc., Azijos ir Ramiojojo vandenyno regione – 7,5 proc., tuo tarpu kritimas is Šiaurės Amerikoje – 2,6 procento.

Padalinio „Adhesive Technologies“ (klijai ir technologijos) įplaukos organiškai augo 7 proc., „Laundry & Home Care“ (valikliai ir plovikliai) – 2 procentais. Padalinys „Beauty Care“ (kosmetika) įplaukas sumažino 3 procentais.

„Henkel“ patvirtino įplaukų organinio augimo 2021-aisiais prognozę – 6-8 procentai.

Bendrovės rinkos kapitalizacija nuo šių metų pradžios sumažėjo 17 proc. iki 33,5 mlrd. eurų.

1876 metais veiklą pradėjusi „Henkel“ dabar pasaulyje turi per 52 tūkst. darbuotojų, valdo tokius prekių ženklus kaip „Persil“, „Bref“, „Pril“, „Schwarzkopf“, „Syoss“, „Fa“, „Ceresit“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“