„Hennes & Mauritz“ pardavimai liepą išaugo 16 proc.

Švedijos drabužių prekybos milžinės „Hennes & Mauritz“ (H&M) pardavimai, apskaičiuoti vietos valiuta, liepą, palyginti su tuo pat mėnesiu pernai, padidėjo 16 procentų.
„H&M“  parduotuvė
„H&M“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Pardavimai H&M

Birželį metinis pardavimų prieaugis siekė 14 proc., pranešė įmonė.

Liepos pabaigoje tinklą sudarė 3,649 tūkst. parduotuvių. Metais anksčiau jų buvo 3,314 tūkstančio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų