Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
02 05 /13:31

Lietuvos „Hesburger“ restoranuose pernai išleista 54,5 mln. eurų

Didžiausio Baltijos šalyse greito maisto restoranų tinklo „Hesburger“ pardavimų pajamos Lietuvoje 2023-aisiais buvo 16 proc. solidesnės nei 2022 metais ir išliko solidžiausios iš trijų valstybių – 54,5 mln. eurų, pranešė bendrovė.
BNS nuotr.
„Hesburger“

Šio Suomijos kapitalo užkandinių tinklo pajamos Latvijoje praėjusiais metais augo 25 proc. iki 53,9 mln. eurų, Estijoje – 15 proc. iki 44,2 mln. eurų.

Trijose Baltijos valstybėse dabar veikia 160 „Hesburger“ restoranų.

Pasak bendrovės, šiemet plėtros dėmesio centre bus Lietuvos rinka, kurioje bus atidaryti penki nauji restoranai. Tris naujus restoranus numatyta atidaryti Estijoje, du – Latvijoje.

Suomijos verslininkų Heikkio ir Kirsti Salmelų šeimai priklausanti „Hesburger“ veiklą pradėjo 1966 metais nuo grilio kiosko viename šios šalies miestelyje. Pirmasis šio prekės ženklo restoranas duris atvėrė 1980-aisiais Turku mieste. Dabar bendrovė jų turi septyniose šalyse.

Į Lietuvos rinką „Hesburger“ įžengė 2007 metais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais