„Praėjusiais metais toliau plėtėme restoranų tinklą Lietuvoje – atidaryti penki nauji restoranai, į kuriuos buvo investuota 4,7 mln. eurų. Mūsų restoranuose Baltijos šalyse apsilankė 25,6 mln. lankytojų, didžiausia dalis iš jų – 10 mln. – buvo Lietuvoje. Toliau sėkmingai didinome pardavimų apimtis ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje", - sakė „Hesburger" tarptautinės plėtros direktorė Ieva Salmela.
Pasak I.Salmelos, sparčiai plečiantis esamose bei žvalgantis potencialiose naujose rinkose ir siekiant užtikrinti stabilų ir pakankamą produktų tiekimą gerokai išaugusiam tinklui, pernai Kauno rajone, Tirkiliškių kaime, pradėtos padažų gamyklos ir logistikos centro statybos, kurias planuojama užbaigti 2021 m. pradžioje.
Iš viso investicijos į šią gamyklą sieks 15 mln. eurų. Į tinklo plėtrą Lietuvoje šiemet bus investuota 2 mln. eurų – du nauji restoranai atvers duris Klaipėdoje ir Vilniuje pirmoje šių metų pusėje.
„Šiais metais didžiausią dėmesį skirsime esamų restoranų renovacijai bei skaitmenizavimui. Ir toliau aktyviai savo tinkle diegiame tvarios energijos sprendimus, kurie yra svarbūs ir mūsų klientams. Lapkričio mėnesį atliktas nepriklausomas greitojo maisto rinkos tyrimas atskleidė, kad beveik 60 proc. Lietuvos gyventojų yra svarbu, jog greitojo maisto restoranai laikytųsi nulinės taršos principų", - sakė I.Salmela.
Kasmet vertinant geriausių rezultatų pasiekusius tinklo restoranus, pernai geriausio „Hesburger" restorano titulas Lietuvoje atiteko Kaune, Baltų prospekte, veikiančiam restoranui.
Šiuo metu „Hesburger" visose Baltijos šalyse turi 154 restoranus: Lietuvoje veikia 56, Latvijoje – 50, o Estijoje – 48 restoranai.