Pajamos Latvijoje padidėjo 15 proc., Estijoje – 12 procentų.
„Tikimės, jog tokia tendencijas išliks iki metų pabaigos“, – BNS sakė Kari Salmela.
Pardavimų vertės jis nenurodė. Pasak jo, pardavimų augimą lėmė „Hesburger“ populiarėjimas Baltijos valstybėse.
„Pradėjome agresyvesnę kainų politiką, pradėjome aktyviau reklamuotis, ypač per radiją“, – pabrėžė K.Salmela.
2016-aisiais „Hesburger“ pardavimai Lietuvoje augo 25,5 proc. iki 17,9 mln. eurų, Latvijoje – 10,6 proc. iki 19,8 mln. eurų, Estijoje – 7 proc. iki 20,3 mln. eurų.
Kiekvienoje iš trijų Baltijos šalių veikia daugiau kaip po 40 „Hesburger“ restoranų. Iš viso šis Suomijos kapitalo greito maisto restoranų tinklas veikia devyniose valstybėse – Suomijoje, Baltijos šalyse, Vokietijoje, Bulgarijoje, Ukrainoje, Rusijoje, Baltarusijoje.