Lietuvoje yra populiarūs nuolaidų kuponai, kuriuos pateikęs atitinkamame restorane, klientas patiekalą ar gėrimą gali įsigyti pigiau – už kainą, nurodytą ant kupono. Tokius kuponus dalija ir greito maisto tinklas „Hesburger“.
Seni tinklo kuponai galiojo iki praėjusių metų gruodžio 11 dienos, o nauji galios iki šių metų birželio 30-osios. Palyginus kuponus, matyti, kad kai kurie patiekalai nuo gruodžio vidurio kainuoja brangiau.
Pavyzdžiui, pernai su kuponu buvo galima įsigyti „Hesburger“ mėsainio kompleksą už 7,95 Lt (2,3 EUR), o šiemet jis jau kainuoja 9,49 Lt (2,75 EUR).
Pernai mėsainis su sūriu kainavo 1,95 Lt (0,56 EUR), o šiemet jau kainuoja 2,59 Lt (0,75 EUR).
„Mega“ mėsainio kompleksas anksčiau kainavo 11,95 Lt (3,46 EUR), dabar – 12,08 Lt (3,5 EUR).
Nuolaidos, galiojusios iki 2014 metų gruodžio 11 dienos:
Nuolaidos, galiojančios iki 2015 metų birželio 30-osios:
Tiesa, pasakyti, kad užkandinių tinklas pakėlė kainas, negalima, mat jos ir nedidėjo, tik nuolaidos sumažėjo.
„Hesburger“ tinkle buvo taikomas ypatingas pasiūlymas (mėlynai pažymėta maketo dalis raudoname fone), kuris, pateikus kuponą, galiojo tik ribotą laiką, iki praėjusių metų gruodžio 11 dienos. Visada stengiamės savo klientams pateikti įvairių patrauklių pasiūlymų, todėl specialūs pasiūlymai yra reguliariai keičiami, ir šiuo metu galioja kiti“, – pokyčius 15min.lt aiškino „Hesburger“ Plėtros ir rinkodaros vadovė Baltijos šalims Ieva Salmela.
Visada stengiamės savo klientams pateikti įvairių patrauklių pasiūlymų, todėl specialūs pasiūlymai yra reguliariai keičiami, ir šiuo metu galioja kiti, – pasakojo I.Salmela.
Pavyzdžiui, įprasta „Hesburger“ mėsainio komplekso kaina yra 3,65 euro, o dabar su kuponu jį galima įsigyti už 2,75 euro.
Tuo metu kainos, tikina I.Salmela, iš litų į eurus buvo perskaičiuotos sąžiningai, pagal įstatymus.
„Beje, kainas eurais mes netgi šiek tiek suapvalinome į mažesnę pusę, todėl daugeliu atveju kainas eurais pavertus į litus, jos tampa lito centu mažesnės negu buvo iki euro įvedimo. Be to, tam, kad mūsų klientams būtų paprasčiau, patogiau ir lengviau skaičiuoti, mes suapvalinome savo kainų sąrašą eurais į mažesnę pusę, kad visos mūsų patiekalų ir produktų kainos baigtųsi 5 arba 0 euro centų“, – kalbėjo „Hesburger“ atstovė.