Klaipėdos apygardos teismui pateiktame prašyme dėl restruktūrizavimo bylos bendrovės vadovas Ignas Daunys nurodo, jog „Hidrostatyba“ nenutraukdama veiklos neturi galimybės iš karto padengti kreditorių reikalavimų. Be to, dėl didelių įsipareigojimų kreditoriams ji negali tinkamai finansuoti veiklos, jai trūksta apyvartinių lėšų.
„Nesant pagrindų kelti bankroto bylą, toks sprendimas prieštarautų tiek įmonės, tiek jos kreditorių interesams“, – rašoma teismo nutartyje.
Pasak teismo, bendrovės pradelsti įsipareigojimai lapkritį siekė 5,34 mln. eurų, ji turėjo 26,32 mln. eurų vertės turto, ir tai patvirtina, kad įmonė yra moki. Šiuo metu tik 4 įmonės kreditoriai nepritaria restruktūrizavimui, kiti 639 neprieštarauja.
„Hidrostatyba“ teismui nurodė šiemet iki rugsėjo pabaigos pasiekusi 44,33 mln. eurų apyvartą ir patyrusi 3,67 mln. eurų nuostolių.
Teismo nutartį dar galima skųsti Apeliaciniam teismui.
Anot I.Daunio, pagrindinė priežastis, lėmusi įmonės finansinius sunkumus – nuostolinga europinės vėžės „Rail Baltica“ ruožo Rokai-Palemonas-Kaunas rekonstrukcija, be to, įtakos turėjo bendra situacija rinkoje.
Be 54,76 mln. eurų vertės „Lietuvos geležinkelių“ užsakymo, įmonė Klaipėdos uosto užsakymu už 17,9 mln. eurų stato krantines.
„Sodros“ duomenimis, spalį įmonėje dirbo 275 darbuotojai.
„Hidrostatybos“ antrinei bendrovei „Šilutės automobilių keliai“ spalį iškelta restruktūrizavimo byla. o „Hidrostatybos projektams“ pernai iškelta bankroto byla. „Hidrostatyba“ taip pat valdo kontrolinį įmonės „Uliksas“ ir „Hidostatyba Ghana limited“ akcijų paketus.
Registrų centro duomenimis, pagrindinis „Hidrostatybos“ akcininkas yra Jonas Dumašius.